Missen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Heizann! Har dere sett Kill Bill Vol 2? Isåfall, på slutten dreper jo Beatrix Bill ved å bruke "Five-Point-Palm Exploding Heart Technique", som hun hadde lært av han kineseren. Spørsmålet mitt er; går dette an i virkeligheten eller er det bare oppspinn? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Det er ganske åpenbart at det er bare oppspinn. EDIT: Men jeg snakker bare ut i fra sunn fornuft, har ikke noen beviser å støtte meg til. Endret 7. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 nei, det finnes ikke noe slikt, men det finnes et slag som visse elite ninjutsu folk kan, der man slår mitt i brystet og det stopper hjertet. det da da faktisk mer effektivt enn den saken du ser på KB2. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Ja oki. Hehe Har vært på amerik. forum og der har det vært stor uenighet, så derfor tenkte jeg at jeg skulle spørre på dette forumet Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Selvfølgelig finnes Five-Point-Palm Exploding Heart Technique. Edit finnes et triks på WoW som heter det screenshot Endret 8. april 2007 av Namek Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva med Kiss of the dragon da? Finnes det? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Klart det, men "Eternal death of the Swedish Meatballs" teknikken ruler dem alle. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 One trick to rule them all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå