And.rs Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Dumt å starte et nytt emne bare pågrunn av et spørsmål, men jeg har søkt over alt og finner ikke tråden. Det eneste stedet jeg finner den er fra google, men da kommer det opp en feilmelding. Så er den slettet? (Kan jo da evt starte en ny) Har nemlig akkuratt sett hele sesong 2 og har mye på hjertet Takker for svar. Tråden kan forresten slettes når jeg har fått et svar. André Endret 7. april 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620224 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Får ikke den linken til å fungere jeg. Beklager, linken som bragte deg til denne siden ser ut til å være brutt eller gått ut på dato. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Får ikke den linken til å fungere jeg. Beklager, linken som bragte deg til denne siden ser ut til å være brutt eller gått ut på dato. 8327232[/snapback] Samme her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå