µT. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Heia! Jeg lurer på en ting. Jeg har lagt til Gmail på min Nokia E61. Men jeg klarer ikke å logge meg inn. Når jeg trykker "koble til" så kommer et vindu opp der jeg må taste inn brukernavn og passord. Selv om dette er gjort i innstillingene. Dette er innstillingene mine: Meldinger-> Valg -> Innstillinger -> E-Post - > "E-Postkonto" -> Valg-> Rediger->Tilkoblingsinnstillinger -> Innkommende e-post -> : Brukernavn: ***********@gmail.com Passord: ****** Server for innk. e-post : pop.gmail.com Tilgangspunkt i bruk: Spør Alltid Postkassenavn: Gmail Postkassetype: POP3 Sikkerhet: SSL/TLS Port: Standard Sikker pålogg. (APOP) : Av Utgående e-post: Min e-postadresse: ***********@gmail.com Brukernavn: ***********@gmail.com Passord: ****** Server for utg. e-post: smtp.gmail.com Tilgangspunk i bruk: Spør alltid Sikkerhet (porter) : Av Port: Av ----------------------------------------------------------------------------- Er det noen i dette langstrakte land, som vet hva som er gale?.. Det må jo være tilkoblings-innstillingene. Noen som ser en feil? Eller, isåfall kan noen ligge ut innstillingene? God Påske Lenke til kommentar
bertie Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du har satt opp pop og slikt i gmail på nettet? Så det er aktivert? bertie Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bruk heller Gmail sin egen applikasjon for å hente mail. Den fungerer utmerket, og er mye raskere. Du kommer rett inn i innboksen med ett trykk. Gå til gmail.com/app med mobilen din. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Du har satt opp pop og slikt i gmail på nettet? Så det er aktivert? bertie 8327016[/snapback] Nei der sa du noe hehe.. Skal ta en titt Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Bruk heller Gmail sin egen applikasjon for å hente mail. Den fungerer utmerket, og er mye raskere. Du kommer rett inn i innboksen med ett trykk.Gå til gmail.com/app med mobilen din. 8327757[/snapback] Har det allerede, men jeg vil heller foretrekke å ha det intigrert i selve meldingsmappen. sånn at jeg har full kontroll.. You see? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Update: å joda.. Jeg klarte det Måtte bare aktivere POP på Gmail sin side.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå