Gå til innhold

Umulig å komme seg til Scrin Kampanje (C&C3)

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg hatt C&C3 en stund og har spillt igjennom GDI sin kampanje. Problemet er bare at når jeg er ferdig emd siste oppdraget (der man kan enten bruke Liquid Tiberium Bomb eller ikke) så kommer filmen (Jeg brukte ikke bomben, og jeg fikk den filmen om at det var bra jeg ikke gjorde det osv.) og så går den ut til main menu? Når jeg går inn igjen på COntinue Champaign eller laster siste savewgame så står det at jeg ikke har gjort det siste oppdraget :S Det vil vel si at jeg egentlig ikke er ferdig med GDI sin kampanje, og siden man må bli ferdig med GDI og NOD sin kampanje før man får spille Scrin sin, så er dette veldig irriterende.

Noen som vet hvordan jeg kan løse dette eller noen som har samme problemet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

jer er ikke ferdig med spillet enda. men vil tro at det er slik for at du kan ha muligheten til å spille banene på nytt. bli ferdig med nod sin del og se om du får scrin eller ikke

Lenke til kommentar
jer er ikke ferdig med spillet enda. men vil tro at det er slik for at du kan ha muligheten til å spille banene på nytt. bli ferdig med nod sin del og se om du får scrin eller ikke

8327092[/snapback]

Det er slik, men når du er ferdig emd en bane er det enten en gull, sølv eller en bronsemedalje. Det er ingen av de tingene på det siste oppdraget, dvs. det ser ut til at jeg ikke har gjrot det, selv om jeg har gjort det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Documents & Settings\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\"Profil-navn"\ProfileData.ini

Endre tallrekken til kun 9-tall. Da skulle alle 3 kanpanjer være tilgjengelige. Har ikke prøvd dette selv siden jeg vil jukse minst mulig, men om du har spilt gjennom NOD og GDI uten å få Scrin kan du prøve det.

Lenke til kommentar
Du må fullføre både NOD & GDI før du får låst opp Scrin

8331232[/snapback]

Ja, men det går ikke!

Jeg vet jeg må gjøre meg ferdig med begge kampanjene, men jeg kan ikke gjøre dem ferdig fior den registrerer ikke det siste oppdraget som ferdig. For de som har spillt spillet, så vet dere at når dere har tatt et opåpdrag, så byttes det ikonet over oppdraget til en medalje. Det skjer ikke med det siste oppdragety, verken på NOD eller GDI. Det er mitt problem, og jeg tror det er en bug, så jeg må vente til det kommer fix til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...