Reeve Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei! Nå har jeg hatt C&C3 en stund og har spillt igjennom GDI sin kampanje. Problemet er bare at når jeg er ferdig emd siste oppdraget (der man kan enten bruke Liquid Tiberium Bomb eller ikke) så kommer filmen (Jeg brukte ikke bomben, og jeg fikk den filmen om at det var bra jeg ikke gjorde det osv.) og så går den ut til main menu? Når jeg går inn igjen på COntinue Champaign eller laster siste savewgame så står det at jeg ikke har gjort det siste oppdraget :S Det vil vel si at jeg egentlig ikke er ferdig med GDI sin kampanje, og siden man må bli ferdig med GDI og NOD sin kampanje før man får spille Scrin sin, så er dette veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette eller noen som har samme problemet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jer er ikke ferdig med spillet enda. men vil tro at det er slik for at du kan ha muligheten til å spille banene på nytt. bli ferdig med nod sin del og se om du får scrin eller ikke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 jer er ikke ferdig med spillet enda. men vil tro at det er slik for at du kan ha muligheten til å spille banene på nytt. bli ferdig med nod sin del og se om du får scrin eller ikke 8327092[/snapback] Det er slik, men når du er ferdig emd en bane er det enten en gull, sølv eller en bronsemedalje. Det er ingen av de tingene på det siste oppdraget, dvs. det ser ut til at jeg ikke har gjrot det, selv om jeg har gjort det. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Har du spilt igjennom NOD kampanjen og? Hvis ikke så må du det og for å kunne spille Scrin sin Og jo, spillet husker at du har tatt siste mission, men det blir ikke savet slik som du tenker på. Endret 7. april 2007 av snot Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Documents & Settings\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles\"Profil-navn"\ProfileData.ini Endre tallrekken til kun 9-tall. Da skulle alle 3 kanpanjer være tilgjengelige. Har ikke prøvd dette selv siden jeg vil jukse minst mulig, men om du har spilt gjennom NOD og GDI uten å få Scrin kan du prøve det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 finner ikke den filen jeg Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 litt OT, men er det coder i C&C3? Har greid NOD på stasjonære og GDI på laptop og vil helst ikke måtte gjøre alt på nytt for å spille Scrin. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 finner ikke den filen jeg Application Data er en skjult mappe. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 litt OT, men er det coder i C&C3? Har greid NOD på stasjonære og GDI på laptop og vil helst ikke måtte gjøre alt på nytt for å spille Scrin. 8330880[/snapback] Nei, det finnes ingen koder så vidt som jeg vet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 finner ikke den filen jeg 8330865[/snapback] i start->kjør Skriv "%appdata%\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles" Med hermetegn Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må fullføre både NOD & GDI før du får låst opp Scrin Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Du må fullføre både NOD & GDI før du får låst opp Scrin 8331232[/snapback] Ja, men det går ikke! Jeg vet jeg må gjøre meg ferdig med begge kampanjene, men jeg kan ikke gjøre dem ferdig fior den registrerer ikke det siste oppdraget som ferdig. For de som har spillt spillet, så vet dere at når dere har tatt et opåpdrag, så byttes det ikonet over oppdraget til en medalje. Det skjer ikke med det siste oppdragety, verken på NOD eller GDI. Det er mitt problem, og jeg tror det er en bug, så jeg må vente til det kommer fix til. 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du har orginalen? Hvis ikke kan det jo være en litt morsom kopisperre Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har komt over en glipp fra Elecronic Arts som gjør at jeg kan starte spillet uten CD og uten crack Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Man får da ikke medalje etter siste mission.. den går kun tilbake til hovedmenyen. Bare å fullføre med både GDI og Nod så kommer scrin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå