bjorneoen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har tenkt å lage meg et kabinett av reine plexi glass vegger så kabinettet blir helt gjennomsiktig! Hvor kjøper man sånt? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Står forøvrig i Stickien i Casemod-delen av forumet. Men en god start er gulesider. Søk på glassmester + [ditt hjemsted / nærmeste by]. Ta en telefon til nærmeste, så kan nok de skaffe deg litt, du kan eventuelt høre om de har noe avkapp du kan få Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du har jo, www.microplex.no Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 www.clasohlson.no hvis du har en butikk nærmt deg. Men de har ikke så store mål.. =/ Ellers får du vel kjøpt hos de fleste glassmesterene? Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jeg ville andbefalt og kjøpt noe ferdig bygd, Men som jeg har gjort er og gå i en butikk og spør om de har plexiplater som jeg kan få eller kjøpt. De pleier og for stable ting oppå dem som f.eks Brus. Jeg ville satset på og kjøpt ferdig kabinett, men your choice, GL! Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Har dere noen kabinett å anbefale da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316033 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde tenkt å lage et Plexi kabinett på skolen. Men det ble for dyrt, kom opp i 1200,- for plater og kapping. Da kan du heller går for et ferdig ett og sette det sammen selv, for de kommer somregel i flatpakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå