Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei. Jeg er på utkikk etter en parodi på Lars monsens reklame. Jeg husker ikke om denne parodien var en reklame for noe annet, eller et innslag i et eller annet program. Noen som har den fjerneste idé om hva jeg snakker om? Takker for svar. - Plomma Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Mulig at det er den parodien av hans dvd som skal gis ut? Der hvor det er snakk om hvor lurt det var å inkludere "behind the scenes"? Lars Monsen er jo med, og spiller seg selv. Sitter foran et telt og skal gjøre opp ild, ender med at han banker bikkjene sine. Hvis det er denne du snakker om mener jeg at det er fra "uti vår hage" (eller et annen program fra Atle og co.) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Det kan fort være den. Noen som har mer informasjon om den? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du kan jo alltids lete gjennom på nrk's nett-tv, eventuelt sende en kort mail og spør om de kan finne den for deg. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 denne scenen var på Tre brødrer som ikke er brødrer- dvd'en (eller var det team antonsen ), det er Monsen selv som spiller! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Klippet kan ses på NRK NettTV, Tre Brødre som ikke er brødre, sendingen fra 06.10.05. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jess, det var Tre brødre som ikke er brødre. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå