espenh10 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Har letet på nettet i snart en time finner ingen ting, trenger et program som tar og lyd og video sån at jeg kan filme noe å så ta filmen på dataen og åpne det i programe og fixe og trikse men vidoen, sån som baklengst video men lyd. la d kosta va d vil! unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. Endret 7. april 2007 av espenh10 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Edit Studio kan jeg anbefale for små snutter Ellers har du jo alltids Windows Movie Maker Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Har letet på nettet i snart en time finner ingen ting,trenger et program som tar og lyd og video sån at jeg kan filme noe å så ta filmen på dataen og åpne det i programe og fixe og trikse men vidoen, sån som baklengst video men lyd. la d kosta va d vil! unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. 8326510[/snapback] Er du ut etter et gratis program eller ett som koster penger? Endret 7. april 2007 av Baby B Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) tror du kan laste ned trail versjonen til Sony Vegas, som varer i 30dager Sony Vegas Endret 7. april 2007 av Rockna Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er ute etter Alt mulig om d koster noe bryr jeg meg ikke men om d ikke koster bryr jeg meg heller ikke! uan sett bare proge er bra Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg er ute etter Alt mulig om d koster noe bryr jeg meg ikke men om d ikke koster bryr jeg meg heller ikke! uan sett bare proge er bra 8326584[/snapback] Da vil jeg anbefale sony vegas 7. Hvis du er noob da, for hvis du ikke er noob da prøver du deg på Adobe Premiere Pro. Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Må bare spøre Har instalert sony vegas 7 når jeg addder en film snutt i programet så kommer bare lyden og ikke filmen? hjelp meg trur jeg er noob ja:P Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. 8326510[/snapback] Hva betyr det ovenfor? "med pena var forgifta?" Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. 8326510[/snapback] Hva betyr det ovenfor? "med pena var forgifta?" 8327210[/snapback] er bare 12 år å har noen skrive feil ellers bare en tull Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. 8326510[/snapback] Hva betyr det ovenfor? "med pena var forgifta?" 8327210[/snapback] er bare 12 år å har noen skrive feil ellers bare en tull 8327284[/snapback] Jeg er bare 12 år jeg å. Men grunnen til at du ikke får inn lyd er fordi du åpner en avi. fil. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 unskyld den styge eller dorlige skrifta med pena var forgifta. 8326510[/snapback] Hva betyr det ovenfor? "med pena var forgifta?" 8327210[/snapback] er bare 12 år å har noen skrive feil ellers bare en tull 8327284[/snapback] Jeg er bare 12 år jeg å. Men grunnen til at du ikke får inn lyd er fordi du åpner en avi. fil. 8327800[/snapback] Kan ikke dere bli venner da? Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Ja men jeg gjorde filen om til wma tok bare bort aiv og skreiv wma d funket heller ikke ka d må være? kas jackass.[...] Endret 7. april 2007 av espenh10 Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja men jeg gjorde filen om til wma tok bare bort aiv og skreiv wma d funket heller ikke ka d må være? kas jackass.[...] 8328446[/snapback] Jeg tipper du finner svart ditt her. Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Aiv wma asf ingen virker si noen som virker! Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 baby b nei jeg fant ikke svaret der! comon si bare et format plz! Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har letet på nettet i snart en time finner ingen ting,trenger et program som tar og lyd og video sån at jeg kan filme noe å så ta filmen på dataen og åpne det i programe og fixe og trikse men vidoen, sån som baklengst video men lyd. la d kosta va d vil! Du sier at du skal legge inn film fra videokamera. Da må du gå inn på File>Capture video. Da tipper jeg du klarer resten selv. Lenke til kommentar
espenh10 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 ikke gjør d så vanskelig bare vis du har sakt kas format så har du gjordt alt lettere for meg! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Litt misforståingar ute å går her trur eg. Grunnen til at du ikkje får video er ikkje at det er ei .avi-fil, men truleg at fila er komprimert med ein videocodec som ikkje er installert på maskina. Å endre filetternamnet vil ikkje ha nokonting å seie, då codecen framleis mangler. Det du må gjere er å fyrst finne ut kva codec som har vorte brukt, og so installere denne. Kan seie no at om det tilfeldigvis er filer frå eit Canon-digitalkamera det er snakk om, so er desse truleg komprimert med MJPEG. INstaller denne, so skal det fungere. Er det ikkje tilfelle, opne filene i GSpot for å finne ut kva codec som har vorte brukt. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Edit Studio kan jeg anbefale for små snutterEllers har du jo alltids Windows Movie Maker 8326528[/snapback] EditStudio som bl.a. takler et ubegrenset antall lyd- og videospor, kan da brukes til atskillig mer enn små snutter. For øvrig er jeg enig i at en nybegynner som det her er snakk om, bør starte i det små med Windows Movie Maker. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg er ute etter Alt mulig om d koster noe bryr jeg meg ikke men om d ikke koster bryr jeg meg heller ikke! uan sett bare proge er bra 8326584[/snapback] Da vil jeg anbefale sony vegas 7. Hvis du er noob da, for hvis du ikke er noob da prøver du deg på Adobe Premiere Pro. 8326612[/snapback] Det kan du jo si til alle proffene som bruker Sony Vegas! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå