PocoLoco Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jeg trenger en email konto uten noe som helst spam filter slik at når jeg bruker outlook så kan jeg være sikker på at absolutt alle meldinger forwardes til innboksen min, uten å måtte logge inn på nett for å sjekke dette. gmail og hotmail lar meg ikke slå av spam filter - noen som vet om andre epost tilbydere der man kan få dette til? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 www.mail.com tror jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synes mailen er elendig, men bruker den til MSN-adresse, fordi den er så utrolig lett å huske ([email protected]). Men noen gnager så lett at den er vanskelig: siden når man sier @mail.com, rolker de fleste det som forkortelse for hotmail.com Spoiler fordi jeg gikk litt off-topic Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 takker for den, trevakt. men har jeg forstått det slik at mail.com adresser ikke kan brukes i outlook? hva blir pop3 og smtp adresser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå