fiskfisk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vil bare gratulere Tor-Steinar (TST) og Kjersti med bryllupet i dag, og ønske dere lykke til med alt som fremtiden måtte bringe! (jeg fant ingen bedre kategori å poste dette i, men det er definitivt en tilbakemelding og masse ros :_D) Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer, TST! Nå får du endelig føle hvordan det er når noen administrerer over deg! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg henger meg på denne. Gratulerer så mye og lykke til, begge to! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva er dette? To brukere som har giftet seg? Gratulerer! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg vil bare gratulere Tor-Steinar (TST) og Kjersti med bryllupet i dag, og ønske dere lykke til med alt som fremtiden måtte bringe! (jeg fant ingen bedre kategori å poste dette i, men det er definitivt en tilbakemelding og masse ros :_D) 8326382[/snapback] Haha, genialt! Gratulerer så meget å lykke til! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva er dette? To brukere som har giftet seg? Gratulerer! 8326451[/snapback] Tor-Steinar er vel sjefsredaktør for gamer.no. Uansett; Gratulerer. Siden vi ikke fikk en gaveliste på IRC, kommer det masse luft og kjærlighet i posten. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hvorfor ble ikke forumet invitert til det bryllupet a? Dere burde satt opp et webcam i det minste så vi kunne sett vielsen live. Ser for meg når presten sier "Hvis det er noen som har noe imot dette ekteskapet, snakk nå eller ti stille for alltid" eller noe sånt. Hadde sikker kommet tusenvis av personer som roper(skriver) ut "I OBJECT!" bare for kødd Endret 7. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Hvorfor ble ikke forumet invitert til det bryllupet a? Dere burde satt opp et webcam i det minste så vi kunne sett vielsen live. Ser for meg når presten sier "Hvis det er noen som har noe imot dette ekteskapet, snakk nå eller ti stille for alltid" eller noe sånt. Hadde sikker kommet tusenvis av personer som roper(skriver) ut "I OBJECT!" bare for kødd 8326628[/snapback] Fint å se at du svarer på eget spørsmål, iallall. :_D Tor-Steinar er redaktøren til Gamer.no, og Mannen som sørger for at det ikke går til helvete med alt som er, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ekteskap er et forhold hvor en har alltid rett og den andre er mannen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ekteskap er et forhold hvor en har alltid rett og den andre er mannen. 8326661[/snapback] Lest mye Hårek, Lakus? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Gratulerer, TST! Nå får du endelig føle hvordan det er når noen administrerer over deg! 8326400[/snapback] Ekteskap er et forhold hvor en har alltid rett og den andre er mannen. 8326661[/snapback] :!: ----- Gratulerer så mye TST og lykke til EDIT: Dette burde kanskje opp under Siste nyheter/Meldinger fra moderatorteamet? Endret 7. april 2007 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Må legge meg til i rekka over gratulanter. Ønskjer deg og frua lykke til i framtida. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Gratulerer Tor-Steinar De beste ønsker fra denne brukern Lenke til kommentar
Togo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer Tor-Steinar! Also, enig med plomma. Du får bare luft og kjærlighet i posten. Du kommer langt med det, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer, gratulerer! Dette må feires med +v til alle på irc. Yay! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gratulerer Tor Steinar Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (jeg fant ingen bedre kategori å poste dette i, men det er definitivt en tilbakemelding og masse ros :_D) 8326382[/snapback] Det er nok hvertfall et "Gledesutbrudd" Gratscongrulations mery vuch. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 På vegne av Kjersti og meg: Tusen takk for alle gratulasjoner! Det ble et veldig fint og minnerikt bryllup, hvor absolutt alt klaffet. Det føles deilig å være mann og kone! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå