Gå til innhold

Xbox Live Profil - Mailbytting?


Lakus

Anbefalte innlegg

Forbaska greier ..

 

Etter å ha rotet rundt i en time, og ungen her hyler om child account og msn, så var det jo bare og resignere, lage en ny msn email adresse med bruker over 18, så importere alle kontaktene via msn på PC'en over på den nye adressen. Men achivements og greier blir jo værende på den child kontoen, dette er forbanna det er bare 2 mnd til ungen fyller 18. Får håpe det kommer en fiks etterhvert ... det minste det burde vært var en mulighet til at en child konto kunne få lov å chatte hvis parents greia gir lov ..

 

Mvh Erik

8574333[/snapback]

Problemet er jo at selv om du fyller 18, tror boxen likevel du er unge...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

halla... blei 18 i går=D også tenkte jeg at jeg skulle teste msn på min x360, men der stod det enda at jeg fortsatt har windows live child account! jeg gikk derfor inn på hotmail og sjekket, men der står min riktige fødselsdag! hvordan får jeg det til og fungere? må jeg skaffe meg ny hotmail, eller må jeg på en eller annen måte få gjordt om at min xbox live konto står på meg istedenfor pappa? isåfall hvordan?

 

er takknemelig for svar!

 

mvh fphonex

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det var da merkelig :hmm: Virka som det funka knirkefritt for denne karen hvertfall.

8326442[/snapback]

testa den nettop.

 

You've changed your Windows Live ID

 

Your new Windows Live ID is: ******@gmail.com

 

Important:

 

    * If you are a Messenger user, we recommend that you wait at least one hour before signing back in to Messenger as we update your service. Some of your contacts may appear offline until they have signed out of Messenger and signed back in.

Funka som berre juling.

8572385[/snapback]

 

 

Kan du eller noen andre gi meg en link til den siden? Kommer 404 error her -_- eventuelt kopiere det som står av guidelines?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...