Gå til innhold

Xbox Live Profil - Mailbytting?


Lakus

Anbefalte innlegg

Denne tråden kommer som ett spørsmål utifra denne tråden.

Så hadde vært fint om folk hadde sjekket innom der 2 sekunder også ;)

 

Alle oss som var under 18 når vi laget Gamertagen vår laget en ny, fake email med gamlere fødselsdato, doh! Jeg gjorde hvertfall det.

 

MEN, det finnes en måte å rette opp dette på, heldigvis! https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf

Det der funka veldig dårlig ;)

 

Den mailen som er registrert på Xbox Live som er i bruk: Gandy_mith@hotmail

Den mailen jeg vil bruke pga MSN muligheter og for enkelthets skyld: Lakuspakus@hotmail

 

Bruker Lakuspakus@hotmail til vanlig for MSN, og mail og slikt, den er også registrert på Xbox Live, men den heter Xnjxknsj og har 20Gamerscore (hvor Gandy_mith@hotmail kontoen min som jeg bruker på LIVE har 3500 Points og heter Lakuspakus)

 

Derfor ville jeg bytte mailen jeg har registrert "Lakuspakus" kontoen på, dvs Gandy_mith@hotmail mailen om til [email protected]

 

Men det kommer bare:

"You can't change this e-mail address, because it belongs to a reserved

domain such as live.com, hotmail.com, msn.com or passport.com. If

you want to use a different e-mail address, you can sign up for a new account."

 

Noen som skjønte hva jeg mente, hva jeg vil og tror de har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker ikke her heller.

 

Grunnen er nok at vi har to Xbox-live profiler, en på hver mailadresse. Før jeg fikk 360en laget jeg en Xbox Live konto på hovedmailadressen min. Da jeg endelig fikk 360en ville jeg ha et nytt navn/nick, så i stedet for å punge ut med MS Points regget jeg bare en ny hotmail-adresse. Det er på denne mailadressen Xbox Live kontoen jeg nå bruker er registrert på, men denne mailadressen bruker jeg ikke til vanlig(kun til XBL).

 

Skulle gjerne byttet om jeg også. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lakus, den linken du ga helt øverst skal funke. Problemet er bare at den mailadressen vi prøver å bytte til, allerede er i bruk på en Gamer Tag som ikke er i bruk. Til de som ikke er i denne situasjonen, skal det funke.

 

Men hva med oss som er i denne situasjonen? Mailsupport er bare å glemme, har prøvd utallige ganger, og får bare en standard auto-reply tilbake hver gang. Telefonsupport vil jeg unngå. Da må jeg stave navnet mitt, Gamer Tag og mailadresser bokstav for bokstav enten på engelsk eller svensk, og det er for tungvint.

Lenke til kommentar

http://www.fearthenoob.com/tuts/liveidgt/

Hva med denne?

 

Lakus, den linken du ga helt øverst skal funke. Problemet er bare at den mailadressen vi prøver å bytte til, allerede er i bruk på en Gamer Tag som ikke er i bruk. Til de som ikke er i denne situasjonen, skal det funke.

 

Men hva med oss som er i denne situasjonen? Mailsupport er bare å glemme, har prøvd utallige ganger, og får bare en standard auto-reply tilbake hver gang. Telefonsupport vil jeg unngå. Da må jeg stave navnet mitt, Gamer Tag og mailadresser bokstav for bokstav enten på engelsk eller svensk, og det er for tungvint.

8571716[/snapback]

Har ingen GT registrert på msn kontoen min, får alikevel ikke registrert

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Hmm...det er en måte å ordne det på, les om det her: http://www.fearthenoob.com/tuts/liveidgt/

Så har det seg sånn at jeg ikke vil miste alle Achievementsene mine og alt!

 

Jeg har 2 mailer, en mail som er registrert på MSN, og en som er registrert på Xbox.

Jeg vil ha Xbox og MSN kontoene til og ha samme mail, for å få til det så må jeg bytte mailen på Xbox kontoen til samme mailen som er på MSN kontoen.

Men så enkelt er det ikke.

 

For det første så lagde jeg en Xbox konto en gang for lengelengelenge siden med MSN kontoen min, noe som vil si at jeg har en Xbox konto med samme mail på både MSN og Xbox, men den har jeg aldri brukt til og spille med, den har ikke Gold membership, ingen venner, "gfshbhsg" som navn og ingen Achievements.

 

Det vil da si at jeg har en mail som er registrert på både Xbox og på MSN, og en som er registret på bare Xbox.

 

Og siden MS ikke "resirkulerer" Gamertags kan jeg ikke bare stenge dem og bytte navn på den som har mail til både MSN og Xbox til Lakuspakus.

 

Hvis noen skjønte det skjønner de også problemet mitt, og det suger skikkelig!

 

 

Til noe jeg fant ut nå!

HELVETTE!!

"Windows Live Messenger is not available from a Windows Live Child Account"

 

Hva faen er det for noe tull?? Når ble det 18 års grense på MSN?

Og har vært inne på setting for xbox live og det går ikke ann å skifte på noe, man må rett og slett være 18 år for å bruke MSN! Dritt!

Burde da F være "parents" sitt valg om den personen på under 18 skal få lov til og bruke MSN eller ikke!

 

Noen måte og lure dette på? Går det ann og bytte alderen noe sted?

Hva skjer dagen jeg faktisk blir 18 da? (om 2 mnd) Vil "Parent-kontoen" bli borte da eller?

 

Temmelig dårlig MSN integrering!

Først kan man ikke bruke den mailen man vil, og vil tippe det er ett par millioner som har forskjellige mailer til Xbox Live og Live Messenger.

Og så MÅ man ha fylt 18... BS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...