larsan2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hei..! har et lite problem med at jeg ikke får lyd med wmp/divx player når jeg spiller dvd\vob filer.. og med vlc får jeg lyd, men ikke bilde..! prøvd med 1000 forskjellige codec pakker og lignende.... mounta iso filer og brent den og med orginale dvder. bruker vista ultimate x64..! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 prøvd med 1000 forskjellige codec pakker og lignende.... 8326268[/snapback] tenkt over at det kan ha en sammenheng med problemet? viss det er lett å reinstallere vista ville eg kanskje satsa på det. kodekpakkar er ikkje bra, og viss du har installert mange av dei har du nok gjort stor skade. du KAN jo først prøve å slette alle kodekpakkane for så å installere en vanlig dvd-dekoder (windvd, powerdvd etc) og ffdshow. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 sletta jo seff de gamle før jeg putta på en ny... divx sier at jeg kasnje trenger et directshow filter får å spille av lyden .men den er up-to-date etter det jeg har forstått... Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 testa med VLC? 8326486[/snapback] jepp... der får jeg lyd , men ikke bilde..! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 ....ok....merkelig, du har hentet ned riktig VLC da? finnes 2 stk, en for codec, en for DirectX, du skal ha sistnevnte. Lenke til kommentar
larsan2 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 nja.. det er den du lastere ned direkte sant<?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå