obese Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg driver å lager en side, og har tanker om å ha en slags wiki som en database. Jeg er litt usikker på implikasjonene og hvor fleksibel wiki-språket er, siden jeg ønsker å lage en rimelig spesifikk database over et spesielt tema der all info er lagt inn av brukerne. Om noen har noen innspill å lede meg i riktig retning eller om noen har lyst på en jobb, er dette tråden å gjøre det i. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 denne er jævlig god http://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki det er samme systemet som wikipedia. du trenger php og mysql Lenke til kommentar
obese Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Men er det ikke mulig å ha et mer integrert system? ikke en åpenbar wiki-layout f.eks. og mye enklere oppdatering. jeg er på jakt etter mulighet for å legge inn kun tekst, f.eks: database over noe der man kan oppdatere enkelte felt bare ved å legge inn tekst, uten å bruke wiki-språket. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 aah, ok. då bør du helst spør i asp.net eller php forumet. alt etter kva teknologi du vil bruke. du kan be en moderator flytte tråden ved å rapportere den for eksempel. eg kan hjelpe deg på vei med asp.net og xml eller sql server/access Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå