Papaja Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har prøvd Handy Taskman men nå er trialperioden gått ut. Før jeg bestemmer meg for å kjøpe noe.. finnes det noe tilsvarende gratis? Og er det ingen innstilling eller noe man kan gjøre for at programmene ikke skal dure og gå i bakgrunnen når man tror at man egentlig har avsluttet det? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har prøvd Handy Taskman men nå er trialperioden gått ut. Før jeg bestemmer meg for å kjøpe noe.. finnes det noe tilsvarende gratis? Og er det ingen innstilling eller noe man kan gjøre for at programmene ikke skal dure og gå i bakgrunnen når man tror at man egentlig har avsluttet det? 8326114[/snapback] TaskSpy er et meget godt gratis alternativ. Anbefales. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Takk for tips - men det står at man må signere filen for S60 3rd. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Takk for tips - men det står at man må signere filen for S60 3rd. Hvordan gjør jeg det? 8326716[/snapback] Det er en ganske lang prosess, men egentlig ikke vanskelig hvis du følger guiden du finner her.. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Hmm ja det var en lang prosess.. får se på det en dag jeg har tid om ikke noe annet dukker opp. Tar veldig gjerne imot tips om andre programmer om de finnes. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Skal det egentlig ikke være en funksjon som også gjør dette fra før i Nokiaen? Har lett i manualen men finner det ikke.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 På samme måte som det skulle vært en automatisk tastelås er det nok ikke det. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Papaja: Du har jo en opprinnelig oppgavebehandler på Symbian telefoner da. Hold inne meny knappen, så ser du alle prg som kjører. Aslutt disse med C. Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Se der ja - den var jeg ute etter! Takk for tipset! Ser jo ut som den gjør nytten! Måtte avinstallere Handy Taskman først for den kom opp isteden (utgått)men så fort det var gjort fikk jeg den opprinnelige oppgavebehandleren! Gull - hvorfor bruker ikke alle bare denne - er det noen ulemper med den? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Se der ja - den var jeg ute etter! Takk for tipset! Ser jo ut som den gjør nytten! Måtte avinstallere Handy Taskman først for den kom opp isteden (utgått)men så fort det var gjort fikk jeg den opprinnelige oppgavebehandleren! Gull - hvorfor bruker ikke alle bare denne - er det noen ulemper med den? 8333349[/snapback] Nei den funker fint den, bare litt færre muligheter og den gir ikke oversikt over minneressurser ol. Jeg bruker for tiden kun denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå