flydman Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har lenge gått å lurt på en dvd spiller til datamaskinen men er usikker på hvilket merke som er bra og rimelig samtidig som den er mulig å gjøre sonefri? Så er det også noe med det å lese orginal cdèr for kopiering i f.eks clonecd er det forskjell på de forskjelligge dvd spillere? jeg sitter med et radeon 9700pro og lurer på om dvd avspilling automatisk tar i bruk skermkortet sin chip. Kom gjerne med noen erfaringer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Nei. Ta deg en Pioneer 16x/40x Slot-in (DVD-106S). Har den selv og anbefalest på det sterkeste! Beste spilleren på markede spør du meg. Hardware.no har testet den spilleren bare det ikke er slot-in spiller. Resultatet kan du lese her. Og vil du ha en slik lekkerhet så finner du den her hos Komplett.no Lenke til kommentar
spindle Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Har maken Pioneer-spiller. Fungerte utmerket helt til en ikke akkurat vellykket firmware-update, etter det har den ikke vært helt seg selv... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 02:31, skrev spindle:Har maken Pioneer-spiller. Fungerte utmerket helt til en ikke akkurat vellykket firmware-update, etter det har den ikke vært helt seg selv... Ja, det kan være et sjansespill det der :sad: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg har en Pioneer DVD-117 (sort) som er god&grei, og mulig å få sonefri. :smile: Lenke til kommentar
TheLoco Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 LiteOn LTD-163 til drøyt 400kr gjør en meget bra jobb. En av de aller raskeste til audio-ripping, se: http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=da...daeresults.php3 Er meget rask også når det gjelder kopiering av data: http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=da...ataresults.php3 Den støtter alle lesemoduser i Clone og andre brenneprogram. Dessuten leser den faktisk brente CDer raskere enn originale, også audio! Program for å gjøre den sonefri finnes også. [ Denne Melding var redigert av: TheLoco på 2002-12-19 03:18 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Straydog skrev (2002-12-19 02:35): Quote: Den 2002-12-19 02:31, skrev spindle: Har maken Pioneer-spiller. Fungerte utmerket helt til en ikke akkurat vellykket firmware-update, etter det har den ikke vært helt seg selv... Ja, det kan være et sjansespill det der :sad: Joda, men noen risker må man da ta. Ikke alle er like heldig med sitt resultat desverre, men det er kankskje en sjangse man må ta. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg tok noen råd fra dere og fikk igår min pioneer 106s dvd spiller og er så langt (enn om noe tidlig meget fornøyd) regner med at en del av dere har gjort den sonefri , men så lurer jeg på om hvordan dette fungerer i praksis ,jeg valgte en sone da jeg var ferdig med å installere den og fikk beskjed om at det var 5 valg igjen, betyr det at så lenge jeg ikke skifter sone flere ganger så låser den seg der eller er det etter 5 valg til at den låser seg ? og dersom jeg ønsker å gjøre den helt sonefri må jeg da flashe hardwaren eller er det software som tar seg av dette? og i tilfelle hvilket program? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du laster ned firmaware+en uppdater, kjører det inn i en egen diskett. Booter med en oppstartsdiskett, lar pcn gomle på disketten en stund (for all del ikke ta den ut underveis, han ovenfor har nok gjordt det...) Voila så er det gjort, men poenget er hva, har gjort det og nå kanne jeg spille av hva jeg vil, men jeg spiller bare av sone2 filmer så poenget var? At jeg fikk noe å fikse på... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Her kan du hente alt du trenger for å låse opp din DVD-spiller. Og er du forsatt usikker på hvor mange ganger du har igjenn før dvd-spilleren din låser seg så kan du skjekke det med det kjekke programmet her Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Pioneer DVD 16x/40x er å anbefale, virkelig, topp spiller! Eneste å si er kanskje at den er litt høylytt hvis man ikke bruker software som reduserer performance hastigheten. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Gjelder dette med at eg ikke kan skifte sone for min Lite-on spiller også? Eg har eit program der eg ikke flasher firmware men bare velger om eg skal ha sonefri eller ikke.. slik kan eg bare switche vis det er sånne filmer som ikke går på sonefri dvd'er... Vis eg gjør dette mere enn 5 ganger, kan eg ikke fixe det da, slik at eg kan switche mere enn 5 ganger? Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 16:44, skrev Admin'c:Du laster ned firmaware+en uppdater, kjører det inn i en egen diskett. Booter med en oppstartsdiskett, lar pcn gomle på disketten en stund (for all del ikke ta den ut underveis, han ovenfor har nok gjordt det...) Det finnes da simple Windows programmer som gjør det samme, ihverfall til Pioneer A06/106S (som er den Slot-in modellen bla. Komplett.no selger). Sjekk denne siden. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Dette er virkelig en genial dvd spiller :smile: Må man virkelig flashe biosen + løse opp programmvaren ?? Hadde en dvd spiller før som jeg bare fikset litt på software`n - så spillte den alle soner som bare det.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Da var dvd spillern sonefri, men så må du ofte gjøre softwaren også sonefri, her har du f.eks. dvdgenie Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 03:00, skrev TheLoco:LiteOn LTD-163 til drøyt 400kr gjør en meget bra jobb. AOL. Men den koster rett over 500, me thinks. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Neida... eg betalte da 500,- for ein Lie-on dvd + frakt fra danmark og er storfornøyd!! Slår Pioneer i både pris å ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå