sdf123 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei, Når jeg tok fagbrevet som automatiker for en god del år tilbake så var det snakk om man kunne utføre all elektrisk arbeid i sitt eget hjem. Noen som vet om dette gjelder fortsatt? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Eg trur du må fagbrev gruppe L (vanleg elektrikar) for å kunne installere i ditt eige hus. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg fikk beskjed av lærere at jeg kunne utføre elektrisk arbeid i eget hus. Men jeg aner ikke om dette er slik lengre, eller om jeg har blitt feil informert. Hvor kan man finne ut slikt? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg tror heller det er slik at dersom du har fagbrev gruppe L, kan du gjøre arbeid på din egen bolig uten at en installatør trenger stå ansvarlig for det.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har hørt noe lignende, at en automatiker kan ta sitt eget hus. Endret 8. april 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Men hvor kan man finne ut noe slikt? Må vel være noen som vet det. Lenke til kommentar
DiDaDi Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du kan utføre arbeid i ditt eget hus. Ved større jobber skal egenmelding sendes til lokalt e-verk (de kan sikkert svare på de fleste spørsmål du har og). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå