ovinn Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Skal han ha klar plexi kan jo det bare kjøpes hos Clas, men UV glass derimot, da kan han jo ta en titt på www.blackdog-pcs.com, eller frozencpu.com Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Så det ikke jeg.. Du kan ikke bare si det da? så slipper jeg å lete 8362549[/snapback] men hærregud da, står som nr 1 post av meg på prosjektsiden ffs! Quote forminsket av moderator Endret 12. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Haha, skylinepower ble taus ja! Men over til prosjektet. Har veldig sansen for sylinderformete kabinetter så håper du for det fint til! 8359389[/snapback] mhm stenmmer det, fikk nok bevis imot mr.anki sitt greide og finne forskjell! 8362655[/snapback] Det er bra:) Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Å jeg må ha plexiglass på plass, å de må bestilles fra Italia! Bestilles fra Italia? Fåes ikke plexiglass på Clas Ohlson? 8363387[/snapback] Skal ha UV-Plexi. Må kjøpes i utlandet:/ Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Skal han ha klar plexi kan jo det bare kjøpes hos Clas, men UV glass derimot, da kan han jo ta en titt på www.blackdog-pcs.com, eller frozencpu.com 8363672[/snapback] Takker for tipsene!! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Syns det er dumt at det ikke selges UV Plexi i Norge lenger. Netshop hadde en god grunn, men uansett. Microplex kunne tatt inn noen plater egentlig, de er jo ledende på Case-Mod! Men hvor lang tid vil det ta å få platene? Har du bestilt de, eller hva? Bestill så fort som mulig, det tar tid å sende det uansett så du har god tid hvis du ikke har penger. Prøv å kom i gang så fort som mulig, så du slipper en kommentartråd full av "Når begynner du?/Lang tid til du får platene?" osv, og en prosjekttråd med beklagelser om at prosjektet må vente til "jeg får plater osv". Det er sikkert noen småting du kan ordne før byggingen av kabinettet, lys, vifter, elektrisk.. Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Microplex vil nok ikke ta inn UV-reaktiv akryl siden det er Netshop som eier Microplex om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Syns det er dumt at det ikke selges UV Plexi i Norge lenger. Netshop hadde en god grunn, men uansett. Microplex kunne tatt inn noen plater egentlig, de er jo ledende på Case-Mod! Men hvor lang tid vil det ta å få platene? Har du bestilt de, eller hva? Bestill så fort som mulig, det tar tid å sende det uansett så du har god tid hvis du ikke har penger. Prøv å kom i gang så fort som mulig, så du slipper en kommentartråd full av "Når begynner du?/Lang tid til du får platene?" osv, og en prosjekttråd med beklagelser om at prosjektet må vente til "jeg får plater osv". Det er sikkert noen småting du kan ordne før byggingen av kabinettet, lys, vifter, elektrisk.. Mvh Øyvind 8365246[/snapback] Ja, jeg tar dette til etterretning, og jeg skal starte for fullt i helgen, da jeg forhåpentligvis har stålplatene mine:) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til å se bilder. Men det er en en ting du burde lære deg først som sist her på forumet: Fire poster rett etterhverandre skrevet av deg er ikke slik det er ønsket her Dersom du gjorde det for å sitere flere, trykker du på "Sitat" uten for hver post du skal sitere. Da blir knappen orange. Når du har valgt alle innleggene, trykker du "Svar nå" nederst Da blir tråden din så mye bedre å lese. Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 King: Tenkte jeg ikke på.. Det var helt ute av tankene mine faktisk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvordan går det med prosjektet? Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hvordan går det med prosjektet? 8493431[/snapback] Dårlig, prioriterer moped framfor prosjektet atm:O Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Og det er vel kanskje en av grunnene til at en faktisk skal ha begynt på prosjektet før en oppretter arbeidslogg, noe jeg trooor vi har diskutert her før. Litt mange arbeidslogger som renner ut i ingenting ,,, Når regner du med å begynne, da? Gocsinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det blir vel når moped sesongen er over det da Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Steng tråden. Skrinlagt inntil videre pga økonomien strekker ikke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå