Gå til innhold

Comment-Tråd for "Project Heartagram",,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det ikke jeg..

Du kan ikke bare si det da? så slipper jeg å lete  :p

8362549[/snapback]

men hærregud da, står som nr 1 post av meg på prosjektsiden ffs!

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Haha, skylinepower ble taus ja!

Men over til prosjektet. Har veldig sansen for sylinderformete kabinetter så håper du for det fint til!

8359389[/snapback]

mhm stenmmer det, fikk nok bevis imot mr.anki sitt

greide og finne forskjell!

8362655[/snapback]

Det er bra:)

Lenke til kommentar

Syns det er dumt at det ikke selges UV Plexi i Norge lenger. Netshop hadde en god grunn, men uansett. Microplex kunne tatt inn noen plater egentlig, de er jo ledende på Case-Mod!

Men hvor lang tid vil det ta å få platene? Har du bestilt de, eller hva? Bestill så fort som mulig, det tar tid å sende det uansett så du har god tid hvis du ikke har penger.

Prøv å kom i gang så fort som mulig, så du slipper en kommentartråd full av "Når begynner du?/Lang tid til du får platene?" osv, og en prosjekttråd med beklagelser om at prosjektet må vente til "jeg får plater osv". Det er sikkert noen småting du kan ordne før byggingen av kabinettet, lys, vifter, elektrisk..

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar
Syns det er dumt at det ikke selges UV Plexi i Norge lenger. Netshop hadde en god grunn, men uansett. Microplex kunne tatt inn noen plater egentlig, de er jo ledende på Case-Mod!

Men hvor lang tid vil det ta å få platene? Har du bestilt de, eller hva? Bestill så fort som mulig, det tar tid å sende det uansett så du har god tid hvis du ikke har penger.

Prøv å kom i gang så fort som mulig, så du slipper en kommentartråd full av "Når begynner du?/Lang tid til du får platene?" osv, og en prosjekttråd med beklagelser om at prosjektet må vente til "jeg får plater osv". Det er sikkert noen småting du kan ordne før byggingen av kabinettet, lys, vifter, elektrisk..

Mvh

Øyvind

8365246[/snapback]

Ja, jeg tar dette til etterretning, og jeg skal starte for fullt i helgen, da jeg forhåpentligvis har stålplatene mine:)

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se bilder. Men det er en en ting du burde lære deg først som sist her på forumet: Fire poster rett etterhverandre skrevet av deg er ikke slik det er ønsket her :) Dersom du gjorde det for å sitere flere, trykker du på "Sitat" uten for hver post du skal sitere. Da blir knappen orange. Når du har valgt alle innleggene, trykker du "Svar nå" nederst :) Da blir tråden din så mye bedre å lese.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Og det er vel kanskje en av grunnene til at en faktisk skal ha begynt på prosjektet før en oppretter arbeidslogg, noe jeg trooor vi har diskutert her før. Litt mange arbeidslogger som renner ut i ingenting ,,,

Når regner du med å begynne, da?

Gocsinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...