tjommi Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg bar lurer på hvordan man aimer i resistance. Er det sånn at men bruker sixaxis funksjonen til og se seg rundt og sikte osv? Og i såfall, hvordan fungerer dette i praksis? Er det lett og venne seg til og brukervennelig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Man bruker stikkene, for ein som aldri har spillt FPS på konsoll er det nok passe bale i starten. Er ein tilvenningssak man raskt kommer inn i. Endret 7. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Litt OT, men uansett: Hva brukes Sixaxis til i Resistance? Prøvde spillet hos nordisk film i høst/vinter og fikk beskjed om at den ikke var aktivert enda. Like greit syntes jeg, men er litt nyskjerrig på om den brukes i fullversjonen. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Litt OT, men uansett: Hva brukes Sixaxis til i Resistance? Prøvde spillet hos nordisk film i høst/vinter og fikk beskjed om at den ikke var aktivert enda. Like greit syntes jeg, men er litt nyskjerrig på om den brukes i fullversjonen. 8326177[/snapback] Du kan riste av deg fiender som biter seg fast til deg.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En post av typen "hvilken konsoll liker jeg best" er slettet. Det er off topic her i tråden og inviterer til bråk. Geir Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 man bruker sixaxis til å riste av seg fiender og flammer, det funker flott! Resistance er kjempe morro, særlig med 40 spillere i team deathmatch! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Aiminga er ganske uggen i starten, men det går seg litt til etter hvert. Fikk ikke prøvd å riste av meg fiender i Resistance de to gangene jeg rundet det... faktisk ikke en eneste fiende som sugde seg fast heller! Spilte på Hard forresten. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hva? kan man faktisk riste av seg flammer og fiender? trudde dette var spøk. hoho. Må testes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå