GuFFeN_ Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 jeg skal sjekke mailen så er det så møje mail (har ikke sjekka mailen på lenge) Så PC-en klikkar bare!!! :sad:( ke skal jeg gjer for at eg ikke mottar alt den mailen!!!? sletta ann på ein måde !! ?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hotmail adresse eller? Rart at pc'n henger seg, kan det ikke være et virus i en av mailene du får? Håper du sjekker mailene for virus... God Jul Lenke til kommentar
GuFFeN_ Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 Takk FOr det GOd jul!! Men eg har ikke virus allså! har sjekka det Men det er at eg har så Tregt internet 28kps modem!! det er ikke på denne PC-en det er ein annan !! med win 95 !! Men eg lurer bare på om kos eg kan sletta mailen !! eg vill ikke motta ann!!! Plz hjelp meg !!! Lenke til kommentar
TexX Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Har du en konto med tilgang til pop serveren, kan du f.eks telnette deg inn på kontoen og få en oversikt over mailene dine som ligger på serveren og slette dei du vil. Hvis du kan lese mailene dine med en web epostleser så kan du også slette mailene direkte på mailserveren gjennom denne. Håper dette hjelper. God jul!!! TexX Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Slutt å bruke Hotmail og Outlook? :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå