bergetun Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Er det noen som har peiling paa hvor jeg kan faa kjoept dette TV kortet ? Helst en utlandsk shop som sender varer til hele verden. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 ITButikken har ihvertfall det kortet, men jeg har ingen aning om de sender worldwide... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg bor for tiden i Australia og det kortet finnes rett og slett ikke her nede. Tviler sterkt paa at det finnes noen norske webshopper som sender worldwide .. Takker uansett for hjelpen.. Kunne ha bestillt rett fra hauppauge men dem skulle ha 50$ (!!!) i frakt, saa jeg fant ut at jeg driter i aa bestille fra dem. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Oh, 50$ var litt vel drøyt for frakt Men kanskje du kan få noen i familien din eller noen av vennene dine til å bestille kortet fra f. eks ITButikken, og sende det ned til deg? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Joda, spør http://www.cbk.no om en forhandler, så får du dette. Hauppauge har avdeling i Sverige også men bare som distributør. CBK er importør for dette og alt annet fra hauppauge i norge å kan vise deg en selger :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå