sinnaelgen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hvis jeg bruker nero brenner prgrmvare ( f.eks. nero expess ) så skal det ver mulig å laste ned informasjon om de musikk sporene man brenner - som er hentet fra en orginal cd. er det noen som har prøvd ut dette og kan forteller hvordan det virker ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg ville heller brukt et bedre egnet program til å hente ned ID3-taggene. men jeg vet egentlig ikke hvordan det virker. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 jeg er nå ute etter en måte å få hett ned tittelen på de forskjelige sporene på de cdene jeg bruker. slik det er nå så må jeg skrive inn all informasjonen selv helt til slutt skriver jeg ut oversikten på den cden som er brent programmene dere anbefaler bør kunne fungere med nero. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nero er jo bare et brenne program, og hvis Nero leser ID3 taggene (som er media informasjonen som følger med mp3 filene) så bør alle programmer som lagrer ID3 informasjon virke. Jeg kan anbefale programmet Media Monkey. Det finner informasjon og lagrer sangene i egne mapper etter artist hvis man vil det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) det er i ihvertfall ikke snakk om mp3 jeg vet ikke riktig om dere forstod hva jeg mente men saken dreier seg om dette: jeg har en haug med orginale cd plater der det er bare enkelte av melodien/sangene blir hør på . så skal jeg hente ut favorittene og brenne en egen cd av dem da er det greit å slippe å skrive inn tittel og artist på hvert eneste spor. jeg hadde håpet på men bare kunne hente dette ned fra internett slik at det kom inn i oversikten automatisk. Endret 8. april 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Først må vel du rippe dem? Laste over til PC, og da er det best å gjøre dem om til mp3 før du brenner dem videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå