Snak3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har da et MSI K9VGM-V hovedkort med Realtek HD audio. Maskinen ble levert med frontpanel for mikrofon og høyttaler/headset. Lyden funker fint både på utgangen fremme og bake, men når jeg skal prøve å bruke mikrofonen får jeg noen problemer. Mikrofon inngangen fremme vil ikke fungere i det hele tatt og når den er koblet i bake får jeg ufattelig mye støy og det går ikke å høre hva man tar opp. Noen andre som har hatt dette problemet og har en løsning? Har prøvd med driverne som fulgte med maskinen og også lasted ned nyeste fra nettet men hjelper ikke :s Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 sjekk at microfon kabelen til hovedkortet er koblet riktig, kan være der problemet ligger. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Har sjekket at alt står som det skal, men det vil ikke fungere Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Mikrofoninnganger er som standard "Demp"et i windows. Har du sjekket dette? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 sjekk også det at du ikke har satt lydkortet til feks 7.1, da utnyttes microfon utgang som hlytaler utgang. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Mikrofon er ikke muted. Hører meg selv såvidt med mye mye støy og bruker ikke 7.1 instillinger. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 har du en Known Good mic og teste med? eller funker den mic'en på en anen PC? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Prøv på skru på Mic Boost. Men selvfølgelig, prøv den på en annen pc først. Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Mikrofonen funker helt fint på andre maskiner, skal ta å få lånt meg et annet lydkort og håpe på at jeg slipper dette tullet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå