Gå til innhold

jeg vil at min bilde skal endres som bakgrunn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil at mitt bilde skal endres bakgrunn som ut på bane som fotball kunstgress:).  ikke på natta. ja dag  :!: . kanskje litt sola. jeg håper at dere klarer det lett.

8325583[/snapback]

gikk jeg inn i feil tråden?? :hmm:

Lenke til kommentar
:ermm:  kan du forklare litt bedre eller prøve på engelsk?  :innocent:

kan gjøre det dersim jeg vet hva jeg skal gjøre...

8326028[/snapback]

åja. men kan du se bilde igjen som jeg byttet bilder?

8326066[/snapback]

jeg later som spiller fotball ut. hele hvit er bakrgun skal skifte fra hvite til kunstgress eller gress ut. kan du gjøre det? :dontgetit: for eks bilde her

post-117984-1175955739_thumb.jpg

post-117984-1175955755_thumb.jpg

Endret av anelka9
Lenke til kommentar
Du sto bak kanskje den verste utklippingen jeg har sett, hehe, men tok en kjapp en i photoshop:

untitled1copynj5.th.jpg

8326957[/snapback]

wow.jeg liker det :!: . hvor er andre? :hmm: jeg syntes at bildet ser ut som falskt redigert. er det ikke?

Lenke til kommentar
ja, men d kan ikke se ekte ut med den utklippingen allikavel. Kan du gi ut orginalbilde der hvor du ikke har malt bakgrunnen hvit.?

8328259[/snapback]

ok. men jeg har lagret det hvite bakgrunnen :thumbdown:

men ser det her

Endret av anelka9
Lenke til kommentar
ok. gratis programvare?? photoshop? noe forslag?

8333562[/snapback]

det spørs hva du skal gjøre med et bilde. det programet som ligner mest på photoshop er gimp, men det er litt vanskelig å lære men det går. så finnes det flere program som er lette å lære men har ikke de samme mulighetene som gimp og photoshop. men de duger til sitt bruk. (Photofiltre) er et av dem finnes også på norsk (Serif Photoplus 6.0) er det så lenge siden jeg har prøvd at jeg ikke husker om det var gratis. men gimp og photofilter er det i allefall det.

viss du ikke har prøvd gimp så ville jeg ha prøvd det, det kan være smart å laste ned gimpshop som lingner mest på photoshopen.

Lenke til kommentar

8333562[/snapback]

det spørs hva du skal gjøre med et bilde. det programet som ligner mest på photoshop er gimp, men det er litt vanskelig å lære men det går. så finnes det flere program som er lette å lære men har ikke de samme mulighetene som gimp og photoshop. men de duger til sitt bruk. (Photofiltre) er et av dem finnes også på norsk (Serif Photoplus 6.0) er det så lenge siden jeg har prøvd at jeg ikke husker om det var gratis. men gimp og photofilter er det i allefall det.

viss du ikke har prøvd gimp så ville jeg ha prøvd det, det kan være smart å laste ned gimpshop som lingner mest på photoshopen.

8334834[/snapback]

tusen takk. men jeg har ikke prøvde det selv. jeg fikk bare hjelp fra andre her. jeg får se om det går :thumbup:

men hvordan jeg forandre bakgrunn med det hvite utklippet? jeg later som jeg står bak gress eller kunstgress :yes: hehe

Endret av anelka9
Lenke til kommentar

8333562[/snapback]

8334834[/snapback]

tusen takk. men jeg har ikke prøvde det selv. jeg fikk bare hjelp fra andre her. jeg får se om det går :thumbup:

men hvordan jeg forandre bakgrunn med det hvite utklippet? jeg later som jeg står bak gress eller kunstgress :yes: hehe

8334891[/snapback]

det er ikke så vanskelig som det ser ut som, man må bare fikle litt selv.

send med en pm viss du lurer.

Lenke til kommentar

8333562[/snapback]

8334834[/snapback]

8334891[/snapback]

det er ikke så vanskelig som det ser ut som, man må bare fikle litt selv.

send med en pm viss du lurer.

8335142[/snapback]

ser du forskjellige disse bilde? kan du paine med den hvit malt til gress eller kunstgress?

Endret av anelka9
Lenke til kommentar
jeg har desverre ikke tid til det. syns ikke det er noe moro å redigere bilder når utgangpunket er så dårlig. men viss du har orginal bilder som er skarpe å ikke komprimerte skal jeg se om jeg tar meg tid.

8339724[/snapback]

jeeg har ikke orginal bilder :( . men kan du se opp der noe bilde som du velger? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...