josephseto Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 mulig jeg poster dette på feil sted, men fant ingen bedre plass. jeg skal konvertere et word dokument om til PDF format. noen som vet hvordan jeg gjør dette? jeg kan ikke finne 'lagre som .PDF' jeg bruker windows xp sp2, og ms office2000 acrobat reader er innstallert help! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det er vel flere konverterere der ute, her er flere: http://www.google.no/search?q=.doc+to+pdf&...lient=firefox-a Anbefaler deg å teste ut openoffice 2.2, som har blitt en del raskere sia 2.1 . Openoffice har støtte for doc-filer, og har en hurtigknapp for eksportering til pdf Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Last ned PrimoPDF, installer og gå deretter til dokumentet ditt i Word. Velg Fil>Skriv ut og deretter Velg Skriver. Du vil da finne PrimoPDF som en "virtuell" skriver som "skriver" ut dokumentet ditt som pDF. Acrobat Reader er kun for å lese PDF og ikke for å lage. Er enig at OpenOffice 2 er bra og der ligger Lagre som PDF som en egen funksjon, men det er kanskje litt mye å laste ned og installere bare for å få en doc-pdf-konverter. Last ned PrimoPDF herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå