Dr. Moriarty Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hei... sliter som en hund her, håper noen kan hjelpe meg... har en dell dimension 4600-maskin med en strømforsyning på fattige 250w... skulle gjerne byttet denne (ikke minst for å kunne bruke et ok grafikkort), men har skjønt at dell har en egen type psu som ikke kan byttes ut med en standard... noen som har noen tips...? det er jo også begrenset hvor mye spenn man bør legge i en halvgammel maskin... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hei... sliter som en hund her, håper noen kan hjelpe meg... har en dell dimension 4600-maskin med en strømforsyning på fattige 250w... skulle gjerne byttet denne (ikke minst for å kunne bruke et ok grafikkort), men har skjønt at dell har en egen type psu som ikke kan byttes ut med en standard... noen som har noen tips...? det er jo også begrenset hvor mye spenn man bør legge i en halvgammel maskin... 8325476[/snapback] I min Dimension 4600 har jeg byttet ut strømforsyningen til en 350w Aopen strømforsyning. Er helt standard strømforsyning i Dimension 4600. Oppgradert skjermkortet til 7600 gs, og med 1 gb ram. Kjører Vista som en drøm=) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 skal funke det, største problemet med Dell er eventuelt egen størrelse på strøm forsyning, så sjekk at det ikke er mini PSU, at du har plass til en ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Dr. Moriarty Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 takk for svar folkens... sony123, hvis du kan spesifisere nøyaktig hva den nye psu'en din heter, hadde jeg vært meget takknemlig... da kan jeg være jeg sikker på at fysiske mål og tilkoblinger vil være riktig, og at alt fungerer etter utbytting... forøvrig noen som kan tipse om et program for overvåking av strømbruken i maskinen...? installerte Motherboard Monitor, men det kunne ikke brukes på min maskin... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 takk for svar folkens... sony123, hvis du kan spesifisere nøyaktig hva den nye psu'en din heter, hadde jeg vært meget takknemlig... da kan jeg være jeg sikker på at fysiske mål og tilkoblinger vil være riktig, og at alt fungerer etter utbytting... forøvrig noen som kan tipse om et program for overvåking av strømbruken i maskinen...? installerte Motherboard Monitor, men det kunne ikke brukes på min maskin... 8326217[/snapback] Dette er en strømforsyning jeg har tatt ifra ett Aopen kabinett. Har forøvrig brukt den i flere kabinett og systemer, så enhver standard strømforsyning for P4 systemer vil nok passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå