xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hei dere! Noen som har hørt den utrolig cover-versjonen av Her kommer Vinteren, som er laget av Jokke & Valentinerne? I 2004 bestemte over 40 norsk band å lage en cd, i minne om Joachim(/Jokke) Resultatet ble Det beste til meg og mine venner: En hyllest til Joachim Nielsen. Cden ble gitt ut i 2005. Men fy søren! Turboneger sin versjon av Jokke & Valentinerne sin, Her kommer Vinteren. Er fa*n ma fengende! Ambefaler de fleste som liker god Rock, å kjøpe dette samlealbumet(/Cover-Albumet) Vivalamorten Endret 7. april 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Mye drit, og mye bra på denne skiva. Turboneger sin versjon av Her Kommer Vinteren er meget bra, et av høydepunktene på skiva. Liker også Ricochets sin versjon av Nederlag. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Liker også Ricochets sin versjon av Nederlag. 8326386[/snapback] Liker To Fulle menn jeg og The Cumshots, for den sags skyld og ikke minst Skrujern med Verdiløse menn Endret 7. april 2007 av vivalamorten Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Som sagt, mye bra Liker også de du nevnte. Kom også på DeLillos sin En Dag. Den er bra. I den andre enden av skalaen finner vi jo Tungtvann, Frank Znort Quartet, Nullskattesnylterne, og ikke minst de som har Alt Kan Repareres(husker ikke hva dem heter i forbifarten..). Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 ...og ikke minst de som har Alt Kan Repareres(husker ikke hva dem heter i forbifarten..). 8326532[/snapback] Golden Hammers og Tungtvann har begge en versjon av Alt kan Repareres! "Jeg sitter på en bombe, mens jeg venter. Håper det er non som ringer på!" Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tungtvann covrer Alt Kan Repeteres.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 JA1NQ. Hva synes du om vokalen på begynelsen på Golden Hammers Trio sin convra versjon av Alt kan repareres? hehe Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ta det i Gode og dårlige coverlåter! Vi trenger ikke en egen tråd for én coverlåt (litt diffust her, men emnetittelen tilsier det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg