Gå til innhold

Confirmd: 360 Spring 07 Update Clip [Kotaku]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett så er det bra av Microsoft, men de skulle skrevet det anderledes, f.eks at man kan bruke MSN fra Dashboard.

8340672[/snapback]

 

Ja, de kunne kansje ha gjort det...men uansett er det noe å se fram til...7 mai var det ikke det? er en mandag det...under en måned igjen :dribble:

 

Btw..Når vi snakker om oppdateringer....

 

"stjelt" av BillyBadass...https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741129&s=gamer.no

Endret av mX
Lenke til kommentar

Må drive å logge av MSN da hver gang jeg skal spille så jeg slipper masse popups på skjermen mens jeg spiller GeoW :ermm:

 

EDIT: Og igjen, hva med oss som bruker en annen mail til MSN enn den som er registrert på XBL Profilen..

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Den MSN som er med i media centeret stinker jo rævva?.. Man kan ikke akkurat spille eller noe slikt med den når jeg prøvde den, men jeg prøvde den heller ikke så lenge. Hadde 1 mnd prøveversjon av Windows Media Center Edition 2005.

 

Litt skuffa over at det ikke ble noen nettleser med.

 

Og hvorfor er marketplace bladet før xbox live bladet? Jeg er ikke helt med på den men det er vel en vanesak.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle kunne jeg ikke gå ut av Media Centeret uten å bli logget ut av MSN messenger. Om det var en feil eller noe vet jeg ikke men slik jeg forstod det så er det ikke Xboxen som driver selve Media Centeret. Det ligger på PC'en og boxen er en extender. Derfor vil jeg tro at MSN ikke kan kjøre når Media Centeret ikke kjørte. Derfor vil jeg si at det er dårlig når man ikke kunne gjøre noe annet med xboxen enn å bare sitte i media center (på MSN).

 

Rett meg om jeg tar feil men det er ganske lengesiden jeg prøvde dette..

 

Edit: mente boxen, ikke boken :dontgetit:

Endret av Fnix
Lenke til kommentar
Hadde vært elskt hvis vi endelig kunne spille av MP4-format eller et eller annet videoformat enn WMV, XviD tror jeg ikke kommer siden de ikke enda har kommet til PS3, men hvis vi får det så får MS en tommel opp her dog dette får de bare med MP4-format av meg fordi noe er bedre enn det som er. :p

8330267[/snapback]

Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
Lenke til kommentar

Ikke sagt noe offisielt men de holder jo på med 2 typer browsing teknologier for tiden. Deepfish og ZenZui. Så noe må vel debutere på xboxen før eller siden!

 

Jeg lurer forresten på hvordan det vil se ut på den vanlige MSN (WLM) klienten på PC. Hvordan vil man skille mellom xbox live brukere, gamercards, invites osv. på PC

Lenke til kommentar
Yep, støtte for H.264 og MPEG-4.  Det betyr vel at man da kan spille av videofiler (uten DRM) øremerket for iPod/Apple TV/PSP/PS3?

8341349[/snapback]

 

I teorien ja. :)

 

Er godt fornøyd med listen over oppdateringer, skulle gjerne sett en "stor overraskelse" eller to (har en spesifik en i tankene), men dette er en bra inkrementell oppgradering. :)

 

Men må si meg veldig usikker til det der kontrolltastaturet. Første reaksjon da jeg så det var "hva f..." :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...