Lakus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 @ LarryDik Som Microsoft sa selv i en annen sammenheng hvor de hadde implementert noe på meget kort tid: "We're a software company originally".. kanskje ikke ordrett, men du skjønte poenget? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er vel derfor man ikke håper på Internet Explorer. Neida, den har blitt bedre i siste versjon. Men den er fortsatt marerittet for webdesignere. 8326233[/snapback] Ånei, nå tuller du. Både Opera og Firefox er veldig brukervennlige når man skal lage sider, mens IE alltid byr på problemer Men siden Xbox = Microsoft og Microsoft = IE, så blir det vel IE som havner på 360. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 @ LarryDik Som Microsoft sa selv i en annen sammenheng hvor de hadde implementert noe på meget kort tid: "We're a software company originally".. kanskje ikke ordrett, men du skjønte poenget? 8332812[/snapback] Ja, også kommer det en haug med påfølgende oppdateringer Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med å bruke USB mus og tastatur da? De sa jeg at 360 ikke trengte HDMI, men det fikk den jo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er vel derfor man ikke håper på Internet Explorer. Neida, den har blitt bedre i siste versjon. Men den er fortsatt marerittet for webdesignere. 8326233[/snapback] Ånei, nå tuller du. Både Opera og Firefox er veldig brukervennlige når man skal lage sider, mens IE alltid byr på problemer 8332891[/snapback] Uff ja... alle de timene jeg har revet meg i håret på grunn av IE. Selv om siden validerer så burde den jo funke i alle? Neida, ikke i IE. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med å bruke USB mus og tastatur da? De sa jeg at 360 ikke trengte HDMI, men det fikk den jo. 8333105[/snapback] Dette er jo selvfølgelig helt individuellt om man vil bruke en webbrowser, men jeg har min Xbox360 i stua og i stua har jeg et lite stuebord. Selv håndkontrollen, headsettet og tre fjernkontroller flyter rundt og blir liggenes i veien når jeg ikke bruker dem. Også skal jeg begynne å ha et jæ.... tastatur og en mus liggenes rundt omkring? Men som sagt, dette er min mening. HDMI ble de desverre nødt til på grunn av all hypen. For 95% av oss som ikke har det absolutt siste innen TV er det totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med å bruke USB mus og tastatur da? 8333105[/snapback] Da setter jeg meg heller på bærbaren, eller stasjoner-maskinen for den saks skyld. Hvis man skal ha tastatur og mus på en konsoll går jo halve poenget med maskinen nedi dass, siden en av grunnene til at folk flest bruker konsoll fremfor PC er brukervennlighet og tilgjengelighet - vil jeg tro. Dessuten er det jæskla stygt med ledninger til både tastatur og mus som går fra boksen... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har et Media Center-tastatur som er trådløst og USB, det har også en sånn musgreie. Kan bli praktisk med nettleser om jeg ikke gidder å skru på PC-en eller lignende, men ellers så er jo PC-en mye bedre. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 me like <3 omg 14 bokstaver :/ Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Enig med Snikpellik. Jeg liker å ha muligheten for å kjapt stikke innom nettet når jeg er gravd ned i sofaen. Ikke får å sitte å surfe der i timevis. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Her er de offisielle oppgraderingene i spring update: http://www.xbox.com/en-US/community/news/2007/0408-im.htm Beginning the week of May 7, 2007, the Xbox 360 Spring Update will provide Xbox 360 owners worldwide with access to Windows Live Messenger features, broadening the communication options on the Xbox Live social network. + en drøss endringer/forbedringer til. Det nye 'minitastaturet' er også bekreftet. Perfekt for msn og annen småskriving for oss som ikke vil ha et digert fullsize-tastatur liggende og slenge i stua. Se linken. Endret 9. april 2007 av Nonsens Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 # H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles. # Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles. # Show folder hierarchy for video content played from all devices. # Bookmarks are stored for each video that the user plays remembering the users last location in the file as well as the aspect ratio that the user choose for that file. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 OMG! Forbedret Video support! MSN! Brikkene begynner å falle på plass.. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 - Look for this new accessory this summer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) The Spring Update is free beginning the week of May 7 and will be easily accessible to every Xbox 360 owner through Xbox Live or on Xbox.com. Nå kan også folk uten Live få dashboardupdaten ser jeg Edit: Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles. Endret 9. april 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ser ut som Nettleser forsatt er forbeholdt ps3... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ser ut som Nettleser forsatt er forbeholdt ps3... 8340317[/snapback] Og Wii? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ser ut som Nettleser forsatt er forbeholdt ps3... 8340317[/snapback] Og Wii... Faan jeg som hadde så lyst på en nettleser på 360en... btw...noen som har prøvd denne faceplaten på 360en? man er vel ikke nødt til å skifte den allerede krommet dvd-trayen? Edit: bilde litt fucka...ny link til bilde: http://www.wolfsoft.de/shop/images/product...mages/12457.jpg Endret 9. april 2007 av mX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå