Gå til innhold

Confirmd: 360 Spring 07 Update Clip [Kotaku]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har reklame på dashboardet.. har det noe med alderen? en annen jeg kjenner IRL og har 360 han har ikke reklame.

Jeg har gitt fake alder på Xbox Live kontoen min.

8327206[/snapback]

Har han Xbox Live da? Alle skal da ha reklame.

Sikkert mye av grunnen til at Sølv medlemsskap er gratis.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Jeg har reklame på dashboardet.. har det noe med alderen? en annen jeg kjenner IRL og har 360 han har ikke reklame.

Jeg har gitt fake alder på Xbox Live kontoen min.

8327206[/snapback]

Har han Xbox Live da? Alle skal da ha reklame.

Sikkert mye av grunnen til at Sølv medlemsskap er gratis.

8327241[/snapback]

Begge har Xbox Live Gold. jeg er også "18 år" egentlig 14 :D

Lenke til kommentar
Begge har Xbox Live Gold. jeg er også "18 år" egentlig 14 :D

8328104[/snapback]

Jaja. Jeg mente bare at Sølv er gratis pga reklame (men sier ikke at det er sikker). Reklame skal jo være gratis.

Gull koster penger fordi du kan spille via nettet.

Lenke til kommentar

Hadde vært elskt hvis vi endelig kunne spille av MP4-format eller et eller annet videoformat enn WMV, XviD tror jeg ikke kommer siden de ikke enda har kommet til PS3, men hvis vi får det så får MS en tommel opp her dog dette får de bare med MP4-format av meg fordi noe er bedre enn det som er. :p

Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig digg om den hadde støttet flere formater, ja.

Lurer på en ting; er det slik at alle USB-tastaturer fungerer sammen med konsollen? Eller er det snakke om tastaturer som er spesielt laget for konsollen?

8331193[/snapback]

alle usb keyboard`s fungerer

Lenke til kommentar

Bra at MSN (eller WLM som det egentlig heter) kommer seg over på Xboxen. Får bare håpe det går litt andre veien og, slik at en vanlig MSN bruker ser at de som har xbox kontoer og ser gamercards og slik på MSN som han sa forøvrig.

Det tror jeg vil bli en realitet siden det vil hype opp konsollen en hel masse. Og jeg tror det vil bli en hit! Og om jeg ikke vet bedre så mener jeg å huske at WLM og yahoo er ganske dominerende på IM markedet (?)

Web browser og har jeg savnet. Har hørt mange dårlige ting om portable browsere men jeg liker å ha muligheten selv om jeg ikke bruker den så ofte!

Lenke til kommentar
Er denne browsern noe som nesten helt sikkert kommer eller? Skjønte ikke helt :p

8331558[/snapback]

Jeg har forstått det sånn at den listen er bare synsing, mens videoen forklarer fakta.

8332071[/snapback]

Tror vi skal ta den listen med en klype salt.

Clan Blade - Clan support for all games that have clan support.

I et intervju hos Major Nelson med en av de som står bak utviklingen av updat'en ble dette tilbakevist. Det kommer mye, men klan-support kommer altså ikke.

Web-browser tviler også egentlig på kommer. MS har ikke vært så ivrige på å få implimentert det tidligere, så jeg kan ikke se hvordan de har snudd på bare 6 måneder og fått laget et produkt som det er mulig å bruke. PS3 og Wii har vel heller ikke løst webbrowsing helt 100%.

Uannsett hva MS kommer til å gjøre tror jeg de får mer kjeft for hvor dårlig browseren er, enn hvis de utelater en browser helt.

Jeg har i hvertfall ikke noe behov for en browser på min xbox. Surfe med en håndkontroller *grøss*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...