Kjeksmestern Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Web Browser - Optional download in the marketplace so those that don’t want it don’t have to have it.Jaja. Får håpe den kan brukes. 8325749[/snapback] Internet Explorer *grøss* Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Bruker sikkert Deepfish.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For min del spiller det ingen rolle hvilken browser det er. Bare det går an å bruke den. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 MSN? Så utrolig kult.. Må nok skaffe meg USB-keyboard, da For meg er det samme hvilken browser det er, så lenge den er rask og brukervenlig.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For min del spiller det ingen rolle hvilken browser det er. Bare det går an å bruke den. Enig Ser veldig fram til denne her, bare det blir like lett å bruke de nye tingene som de "gamle" tingene. Og håper for guds skyld ikke at MSN kontaktene tar opp plass i "friends lista"! Håper de har egen liste! Off Topic: Siden det er 300 filmen som står på der, komer den på HD film? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Off Topic: Siden det er 300 filmen som står på der, komer den på HD film? 8326084[/snapback] Det er vel mer eller mindre garantert, gitt at den er så populær? Dette så bra ut. Håper de legger inn støtte for flere videoformat, men tviler på det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bare for å få sagt det; det er MSN Messenger på boxen nå, dere finner programmet under Media Center, funker kjempebra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bare for å få sagt det; det er MSN Messenger på boxen nå, dere finner programmet under Media Center, funker kjempebra. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Alle oss som var under 18 når vi laget Gamertagen vår laget en ny, fake email med gamlere fødselsdato, doh! Jeg gjorde hvertfall det. MEN, det finnes en måte å rette opp dette på, heldigvis! https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Off Topic: Siden det er 300 filmen som står på der, komer den på HD film? 8326084[/snapback] Det er vel mer eller mindre garantert, gitt at den er så populær? Dette så bra ut. Håper de legger inn støtte for flere videoformat, men tviler på det. 8326108[/snapback] MPEG, AVI og slikt bør de da virkelig legge in støtte for synes jeg. Det er forståelig å ikke støtte Divx/Xvid, men disse "mainstreame" videoformatene burde boxen støtte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Alle oss som var under 18 når vi laget Gamertagen vår laget en ny, fake email med gamlere fødselsdato, doh! Jeg gjorde hvertfall det. MEN, det finnes en måte å rette opp dette på, heldigvis! https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf Kjenner meg igjen der ja Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For min del spiller det ingen rolle hvilken browser det er. Bare det går an å bruke den. 8326005[/snapback] Det er vel derfor man ikke håper på Internet Explorer. Neida, den har blitt bedre i siste versjon. Men den er fortsatt marerittet for webdesignere. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Alle oss som var under 18 når vi laget Gamertagen vår laget en ny, fake email med gamlere fødselsdato, doh! Jeg gjorde hvertfall det. MEN, det finnes en måte å rette opp dette på, heldigvis! https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf 8326174[/snapback] Eg har prøvd det, funker ikkje. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Funker ikke her heller Du kan ikke endre denne e-postadressen, fordi den tilhører et reservert domene, for eksempel live.com, hotmail.com, msn.com eller passport.com. Hvis du vil bruke en annen e-postadresse, kan du registrere en ny konto. :| Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 BLir nok bra dette, er mest spennt på hvilke codecs man kan få streamet denne gangen. Syns da MS skulle gitt os frie tøyler her eg da Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 For min del spiller det ingen rolle hvilken browser det er. Bare det går an å bruke den. 8326005[/snapback] Det er vel derfor man ikke håper på Internet Explorer. Neida, den har blitt bedre i siste versjon. Men den er fortsatt marerittet for webdesignere. 8326233[/snapback] kan skrive under på den.. vi utvikler dynamiske nettsider i javascript og php, internet explorer 6/7 leser ikkje sidene i 80% av tilfellene...håper MS bruker enn annen nettleser enn internett explorer...men eg skjønner dei om valget faller på explorer får det er jo liksom deira nettleser... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 BLir nok bra dette, er mest spennt på hvilke codecs man kan få streamet denne gangen. Syns da MS skulle gitt os frie tøyler her eg da 8326363[/snapback] Håper på .AVI iaf Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Alle oss som var under 18 når vi laget Gamertagen vår laget en ny, fake email med gamlere fødselsdato, doh! Jeg gjorde hvertfall det. MEN, det finnes en måte å rette opp dette på, heldigvis! https://accountservices.msn.com/uiChangeName.srf Funker ikke her Du kan ikke endre denne e-postadressen, fordi den tilhører et reservert domene, for eksempel live.com, hotmail.com, msn.com eller passport.com. Hvis du vil bruke en annen e-postadresse, kan du registrere en ny konto. :| Lagde egen tråd om nettop dette, hvor vi sikekrt kan ta detet videre så vi slipper og dra ned denne tråden Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ad Deletion - Able to turn on or off the advertisements whether your 18 or not. betyr dette at det kommer reklame på dashboardet istedenfor bare en grå Xbox Live logo greie? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 betyr dette at det kommer reklame på dashboardet istedenfor bare en grå Xbox Live logo greie? Er reklame der for andre verdensdeler som USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå