googlerian Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Er det noen her som vet om noen megaraske hostname scannere? Jeg har prøvd IP-tools v. 2.08, men er på leting etter et enda raskere hostname scanner. Da mener jeg altså fra IP til hostname. Helst IP-range fra 1.1.1.1 til 255.255.255.255. m.v.h Googlerian Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Eherm, hva skal du med det? Hittil i år aå har jeg blitt probet 50 gaanger på min workstation (ikke så farlig) og 2 ganger på min "mainframe" (ser svært alvorlig på dette) og min isp er fult enig i at detta må vi få slutt på. merk at den ene har en sotware-wall, men den andre har en hardware-wall (som har alarm som går med varsling via sms hvis det er mer en 7 porter som scannes/probes på 25sek.) Ene tilfellet så meldte jeg ifra til abuse, da det var en ifra samme isp som mainframen står på som eide ip'n som probet, han har ikke lenger internett ifra den isp'n lenger. Jeg anbefaler ikke å probe i vilden sky, probe på eget lan er vel i å for seg ok. Men ikke over Internett. Er du uheldig så får jeg en sms med din ip i.... [ Denne Melding var redigert av: Shadow_iX på 2002-12-17 05:01 ] Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Mainframe? Til lan bruk er det sweet tool... Men som regel har jo alle ip i samme bås (192.168.0.1 - 192.168.0.255 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå