1915 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hvilket av DISSE webcammene er best? takker for svar edit: er webcammen bare for laptop? jeg skal ha til stasjonær pc. kan ha det stående på crt skjermen. edit 2: er DETTE bra? Endret 7. april 2007 av 1915 Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Korrekt kategori Og, en ting; Ikke kjøp fra deal.no. F.eks koster Logitech QuickCam Fusion 738,- der, mens det koster ~650 hos shg.no. Ta i bruk www.prisguide.no så har du større sjangs for å treffe et godt tilbud, værtfall Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Korrekt kategori Og, en ting; Ikke kjøp fra deal.no. F.eks koster Logitech QuickCam Fusion 738,- der, mens det koster ~650 hos shg.no. Ta i bruk www.prisguide.no så har du større sjangs for å treffe et godt tilbud, værtfall 8330831[/snapback] har bestilt et fra komplett uanz. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bare si ifra viss det noe i prisguiden som mangler, så hiver jeg det inn på null komma null Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bare si ifra viss det noe i prisguiden som mangler, så hiver jeg det inn på null komma null 8331004[/snapback] Mulighet for å spesifisere minimum oppløsning på webkamera. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå