Gå til innhold

Feil ved skjermkort?

Axys

Anbefalte innlegg

Pc fryser/henger seg hele tiden og og har ikke funnet noen logisk forklaring :hmm:

Dette gjelder også spill. Problemet ligger i at spill enten ikke loader, eller etter xx tid så fryser bildet og plutselig er jeg tilbake i windows. Dette ser ut til å gjelde ALLE spill jeg har. (Samme problem jeg nå har, oppstod før reinstall av OS og før maskin ble oppgradert med ny maskin-vare...)

----Det skal legges til at min pc har hatt masse problemer med hardware... Byttet ut; hovedkort, strømforsyning, ram-brikker, cpu, lydkort. Det som da gjenstår er (HD og Skjerm-kort). Opplyser ikke kjøpe-sted, men tekniker der inne skrev meld på min mob om at jeg måtte bare komme inn med skjerm-kort og få dette byttet ut i et annet. Grunnen til at jeg finner dette underlig, er at de testet alle komponenter "ok" for 1 uke siden, men har da fortsatt prob.. Byttet ut ram-brikke for senest 5 dager siden.. For å si det på en annen måte, så er min mistanke om at de ikke tester min pc tilstrekkelig når de først har den inne... :ermm:

Har mulighet som sagt å dra tilbake og bytte ut hardware enda en gang, men er ganske fed-up for å si det mildt... :(

Takk for evt tips

post-125863-1175943413_thumb.jpg

post-125863-1175943429_thumb.jpg

post-125863-1175943451_thumb.jpg

Endret av Axys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...