Axys Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Pc fryser/henger seg hele tiden og og har ikke funnet noen logisk forklaring Dette gjelder også spill. Problemet ligger i at spill enten ikke loader, eller etter xx tid så fryser bildet og plutselig er jeg tilbake i windows. Dette ser ut til å gjelde ALLE spill jeg har. (Samme problem jeg nå har, oppstod før reinstall av OS og før maskin ble oppgradert med ny maskin-vare...) ----Det skal legges til at min pc har hatt masse problemer med hardware... Byttet ut; hovedkort, strømforsyning, ram-brikker, cpu, lydkort. Det som da gjenstår er (HD og Skjerm-kort). Opplyser ikke kjøpe-sted, men tekniker der inne skrev meld på min mob om at jeg måtte bare komme inn med skjerm-kort og få dette byttet ut i et annet. Grunnen til at jeg finner dette underlig, er at de testet alle komponenter "ok" for 1 uke siden, men har da fortsatt prob.. Byttet ut ram-brikke for senest 5 dager siden.. For å si det på en annen måte, så er min mistanke om at de ikke tester min pc tilstrekkelig når de først har den inne... Har mulighet som sagt å dra tilbake og bytte ut hardware enda en gang, men er ganske fed-up for å si det mildt... Takk for evt tips Endret 7. april 2007 av Axys Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hører ut som driver problematikk. oppdater følgende saker: Chipset, lydkort, nettverk, DirectX (siste februar updaten) og skjermkort. nVidia: avinstaller, slett nVidia kattalog på C:, restart PC, installer driver, restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå