Gå til innhold

Grensevakt . .

Anbefalte innlegg

Da har jeg blitt kalt inn i forsvaret, som grensevakt. Litt fornøyd med dette siden jeg faktisk ønsket meg det, men har samtidig kommet inn på en folkehøyskole jeg også vil gå. Hørt det er dumt å utsette militæret så jeg tar det med en gang.

Noen som har noen erfaringen om hvordan det er der oppe på grensen?

Flere jeg har snakket med sier det er det morsomste det har gjort.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

be om utsettelse, gå ferdig skola.

Grense tullinger får billig sprit av russera :p

bra mat, og drikke også, en venn a meg var grense jeger og var ofte inn i nabolandet på "ferie" for og kjøpe litt suvinirer.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Snedig omgåelse av 3 ords-regelen.

Hvor har du hørt at det er dumt å utsette militæret? Dummeste jeg har hørt.

8324873[/snapback]

Kommer jeg in på den skolen der, som er noe jeg har lyst til å drive med i fremtiden, også blir jeg deretter innkalt i militæret så mister jeg alt av kontakter osv. Er jo upassende å måtte inn i forsvaret etter man har begynt på noe nytt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...