Slange2k Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Heisann! Har et rimelig irriterende problem nå etter å ha formatert på TG. Før svar angående virus og lignende kommer inn; Jeg installerte både Antivirus og Zonealarm før jeg kobla til nettverket Altså. For å komme rett på sak. Når jeg ser på video av alle typer er videoen en stor mengde mørkere enn vanlig. Gjør det nesten umulig å se på video og slikt. Har prøvd å gjøre om på innstillinger i avspillingsprogrammet, men dette har absolutt ingen virkning. Har såklart også prøvd flere forskjellige avspillere. (Videolan, WMP, WMP Classic). Samme problem i dem alle.. Har nyeste grafikkort drivere osv. En feil i nyeste driver kanskje? Setter pris på alle mulige svar Takk på forhånd! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kan jo selfølgelig være en film med denne nye driveren du har lasta ned men jeg ville jo ikke tro at de som selger produktet legger ut drivere som ikke virker. Men du kan jo i allfall prøve en gammlere versjon av driveren til skjermkortet ditt å se om det virker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå