Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har tydlighvis enten jeg eller sturla misstforstått noe i går kveld da jeg pratet med ham. Jeg pratet nettopp med Det Dvergiske Kaffebord, og artikkelen er rettet opp.

Jeg beklager den glippen.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Hei. Jeg bare lurer på en ting angående de verdensrekordene i Overklokking. Dere som setter verdensrekkorder og sånn. Dere overklokker ikke så mye når dere har maskinene hjemme? Er det ikke litt risikabelt å ha så store klokkefrekvenser på Prosessorene. Hvor mye tåler Prosessorene i dag?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg bare lurer på en ting angående de verdensrekordene i Overklokking. Dere som setter verdensrekkorder og sånn. Dere overklokker ikke så mye når dere har maskinene hjemme? Er det ikke litt risikabelt å ha så store klokkefrekvenser på Prosessorene. Hvor mye tåler Prosessorene i dag?

8325175[/snapback]

Det kjem vel ann på Prosesoren det;)

Men uansett so er vel ikkjen Celeronen so dyr at det gjør noe . Hovedkortet koster vel betydlig meir ein sjølve Celly Prossesoren

Og Gratulerer med 7,7ghz da

Nesten so eg får lyst til å få meg ein Celly sjølv dette og klokke livet ut av den :D

Lenke til kommentar

8325175[/snapback]

Den klokkingen disse gutta bedriver er vel omtrent som Top-fuel dragracing med bil. Du kjører ikke til og fra butikken med en dragracer hvis du skjønner.

Så ja, det er risikabelt, og sjangsen for å ødelegge noe er absolutt tilstede.

Gratulerer så mye gutter :thumbup:

Bra artikkelen har blitt rettet opp, selv om jeg personlig skulle likt å se mer fra overklokking, og mindre fra brytende muskelbunter :p

Lenke til kommentar

7,7Ghz er intet mindre enn imponerende... Personlig slet jeg med hovedkort og siden benchedisken min.. Målet var å passere 7GHz, noe jeg gjorde.. Har nok misforstått Aspstein litt underveis der..

Gøy å klokke sammen med dere gutter!

Vi må ta oss en helg igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...