Mojo Pin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei! Er interessert i å finne norges lengste ord. Noen som har noe forslag? Det lengste jeg kommer opp med er : "elektronegativitetsforskjellene" =31 bokstaver. Ordet må kunne brukes i en sammenheng (setning) : "Elektronegativitetsforskjellene mellom grunnstoffene Oksygen (O) og Nitrogen (N), og Natrium (Na) og Magnesium (Mg), er liten." Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Altså, så lenge vi får en viss mening med ordet kan du jo bruke så mange substantiv du bare gidder da. Elektromekaniskmedarbeiderassistent(etc..) Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette har blitt tatt opp flere ganger før.. Husker ikke ordet, men det er skrekkelig langt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dette har blitt tatt opp flere ganger før.. Husker ikke ordet, men det er skrekkelig langt 8324479[/snapback] Det er vel strengt tatt et kjemisk stoff, som er sammensatt av en rekke atomer/molekyler hvor ordet består av navnet på alle disse. Jeg vet ikke om jeg ville regne det som et ord en gang, siden det er sammensatt av x-antall navn på molekyler/atomer. Men men. Hvis man ser bort fra det ordet vet jeg ikke hva som er nest lengst. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis det er det samme som jeg lest i Guinnes for mange år siden: Fylkestraffikksikkerhetutvalgssekreteriatslederfunksjonene 58 bokstaver Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Superoptikjempefantafenomenalistisk var det lengste ordet vi alle kunne på barneskolen hvertfall Finnes nok mange mange flere som er mye lenger Endret 7. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 høyesterettsjustitiariusens er rimelig langt og ligger i ordboka på fierfox Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Minoritetsladningsbærerdiffusjonskoeffisientmålingsapparatur (62) er et apparat som brukes til å måle avstanden mellom partiklene i et krystallisk stoff. På andreplass har vi antagelig vis... Hentet fra wiki.. Mer her Endret 7. april 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 skjønnhetskonkuransedeltagerbodyguardassistent Brannhydrantopperatørlærlingassisten Jeg kan verken stave eller komme opp med noen Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dagens ungdom kan vel ikke lenger sette sammen ord? "Multiplikasjons tabellen" var jo en gang i tiden ett langt et. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dagens ungdom kan vel ikke lenger sette sammen ord? "Multiplikasjons tabellen" var jo en gang i tiden ett langt et. 8325635[/snapback] ... og det er det fortsatt. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Dagens ungdom kan vel ikke lenger sette sammen ord? "Multiplikasjons tabellen" var jo en gang i tiden ett langt et. 8325635[/snapback] ... og det er det fortsatt. 8326154[/snapback] Ja, hadde de enda visst det, så. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 bil (3) ting med hjul som kjører bak eller fram Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 lastebiltilhengerhjuloppkoblinger er det lengste jeg kan! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Høyesterettsjustitiarius er det lengste ordet jeg kommer på, som faktisk står i ordboka. 1 Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bensinmotorolje eller Sinsenjustitirustutiusaurus (lol) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hypernervakustiskediafragmakontravibrasjoner Tror det betyr å nyse Lenke til kommentar
Footy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hypernervakustiskediafragmakontravibrasjoner Tror det betyr å nyse 8326492[/snapback] så vidt jeg vet er det å hikke. ikke nyse Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Dagens ungdom kan vel ikke lenger sette sammen ord? "Multiplikasjons tabellen" var jo en gang i tiden ett langt et. 8325635[/snapback] ... og det er det fortsatt. 8326154[/snapback] Ja, hadde de enda visst det, så. 8326163[/snapback] Skjønner hva du vil frem til. Er det ikke irriterende når folk hele tiden skriver med "ord delings feil" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå