ferrek Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg ny telefon til uken, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ha Nokia E50 eller Nokia 6300. Jeg sender sinnsykt mange meldinger, har lest 6300 har bra taster, men E50 har ikke verst den heller. Er det noen som har noen argumenter for eller imot de forskjellige telefonene? Jeg kommer til å havne på en av de telefonene, så andre alternativer behøver jeg ikke. Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis du sender sinnsykt mange meldinger bør du gå for 6300.. E50 har symbian os og er litt tregere.. på 6300 får du opp de sist brukte kontaktene når du skal sende sms.. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Hvis du sender sinnsykt mange meldinger bør du gå for 6300.. E50 har symbian os og er litt tregere.. på 6300 får du opp de sist brukte kontaktene når du skal sende sms.. 8324874[/snapback] Så man får ikke opp sist brukte kontakter på E50? Da er det greit da, da må det bli 6300. Takk. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du lar siste brukte kontakter avgjøre hvilken telefon du skal ha? Hmm. E50 har bedre innboks, større kapasitet, egen knapp til kopiering av tekst og lignende, ++. Det er fullt mulig 6300 er en bedre telefon for deg, ettersom E50 er en smarttelefon og du neppe hadde utnyttet så mye mer enn noen få prosent av dens potensiale, men anbefaler likevel å sette deg mer inn i mobilene før kjøp enn at mangel på siste brukte kontakter blir avgjørende. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Du lar siste brukte kontakter avgjøre hvilken telefon du skal ha? Hmm. E50 har bedre innboks, større kapasitet, egen knapp til kopiering av tekst og lignende, ++. Det er fullt mulig 6300 er en bedre telefon for deg, ettersom E50 er en smarttelefon og du neppe hadde utnyttet så mye mer enn noen få prosent av dens potensiale, men anbefaler likevel å sette deg mer inn i mobilene før kjøp enn at mangel på siste brukte kontakter blir avgjørende. 8324912[/snapback] Hehe. Er vel ikke det som avgjør, men som du sier så kommer ikke jeg til å utnytte at E50 er en smarttelefon. Setter meg ganske godt inn i telefoner før jeg kjøper de, men akkurat valget mellom disse synes jeg er vanskelig. 6300 har jo noe bedre kamera også, men det er ikke med på å avgjøre det. Bare en fordel. Men hvem som er designmessig penest er jeg usikker på. Har ikke sett 6300 live enda. Så du ville kjøpt E50? Selv om du kanskje ikke ville utnyttet at det er en smarttelefon? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har E50 og har hatt 6300 så hvis meldinger er viktigst for deg ville jeg definitivt gått for 6300 men det er jo min mening.. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har E50 og har hatt 6300 så hvis meldinger er viktigst for deg ville jeg definitivt gått for 6300 men det er jo min mening.. 8325135[/snapback] OK. Årleit å få svar fra noen som har hatt begge. Meldinger er egentlig det viktigste for meg ja. Djuice NonStop abbonementet mitt blir brukt flittig. Får se om jeg får somla meg i butikken på tirsdag eller noe da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå