Gå til innhold

Legge spill på annen harddisk spm.

War

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har en pc som bruker en 300gb sata disk som jeg har delt opp

50/230 ( resten?) C: og D:

Finnes det en grei måte å instalere alle spill på D: delen?

Da jeg legger inn spill kommer det automatisk inn på C:\EA games\bf2 osv alltid på C:

Kan jeg i den ruten bare skrive D: EA games og må jeg da ha laget en EA games mappe inne på D først?

:ph34r:

Wow + bf2 likker nå på D: men jeg har en følese av at ikke all informasjon likker på D: da jeg finner uslettbare BF2 filer også på C:

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint..Det gjorde hvertfall det før og jeg regner ikke med de har endret på det..

Hvis ikke du bare kan skrive inn i det feltet så er det vel en knapp ved siden av som heter Browse og da kan du browse degt frem til der du vil ha det..

Edit:Det er noen filer som legger seg på c disken og men selve spillet legger seg vel der du velger selv..

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar

de fleste spill sjekker omdagen i Registry til hvor dem er installert, og om det ikke stemmer med hvor dem ligger så kan de nekte og starte, men det du kan gjøre er og flytte spillet, starte opp CD og installasjon på CD, så velge repparer funksjonen, skal funke...i teorien.

men og kjøre ren installasjon på anen disk en C: funker bra, husk og velg "avansert" installasjon, da får du valget om hvor du skal installere ting.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Hei, Jeg har en pc som bruker en 300gb sata disk som jeg har delt opp

50/230 ( resten?)  C: og D:

Finnes det en grei måte å instalere alle spill på D: delen?

Da jeg legger inn spill kommer det automatisk inn på C:\EA games\bf2 osv alltid på C:

Kan jeg i den ruten bare skrive D: EA games og må jeg da ha laget en EA games mappe inne på D først?

:ph34r:

Wow + bf2 likker nå på D: men jeg har en følese av at ikke all informasjon likker på D: da jeg finner uslettbare BF2 filer også på C:

8324423[/snapback]

Neida, du bare trykker på linja der det står c:\programfiler\ea games og trykker "HOME"-tasten, trykker en gang på "DEL" så "c" forsvinner, så skriver du "d". Dette kan du selvsagt ikke gjøre i etterkant, det må gjøres under installasjon.

Lenke til kommentar

Takker og bukker.

HOME så forandre C til D fungerte utmerket.

Det ble automatisk en egen ny mappe i D og programmet la seg i den.

Slipper å forandre resten av linjen eller lage nye mapper på forhånd.

Det var det jeg engentlig lurte på.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...