killabie Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/kcf.asp?id=1227 er det bare meg eller er det samme pris på en hel del av produktene til Komplett's Super Weekend ? Endret 7. april 2007 av killabie Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Anbefaller du kontakter Komplett, kan være feil prising, eller produkter på vei ut, dermed så kjører dem slikt for og "lure" folk. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Komplett.no driver å oppgraderer nettbutikken, kansje derfor det ikke er kommet nye tilbud denne helga, står informasjon om det på forsiden. Lenke til kommentar
coban Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Komplett Super Weekend" Si meg hvor det står tilbud i den linjen? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Komplett Super Weekend" Si meg hvor det står tilbud i den linjen? 8335704[/snapback] Generelt, det er ikke lov å fremstille noe som tilbud og billig selv om ordene tilbud, salg ol ikke er tilstede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Sitat fra post tidligere idag i annen tråd: Heisan, Hei, det er dessverre ingen superweekend-kampanje denne helgen på grunn av oppgradering av en del IT-systemer hos oss. Hvis det er noen banner-reklamer for dette, så er dette en feil og vi setter pris på tips om hvor disse finnes. Fortsatt god påske 8331597[/snapback] -som vanlig er vel "Søk" en grei sak å bruke for å finne slikt før en begynner å spekulere Endret 8. april 2007 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg