ManheiM Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hei Som emnetittel sier så har jeg problemer med streaming til xbox 360. Har fulgt diverse guider her på forumet, men ingenting har fungert. Hver gang jeg prøver står det at den ikke finner noen windows baserte dataer med et medie deling program. Å ja jeg har wmp 11, og jeg har prøvd orb og windows media connect. Jeg har også prøvd å deaktivere norton antivirus for å se om det var brannmur som sperret. Men det hjalp lite Så, kan noen være så snill å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Har du prøvd å åpne portene i routeren din? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Nei, hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Et usedvanlig flåsete innlegg fra Alec90 er blitt fjernet. Skal dere svare så svar ordentlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Sjekk bruksanvisning på routeren din. Har du en trådløs router kan denne hindre at maskinen din får dele filer. Har du aldri gjort det før må du nok sette deg litt inn i det og gjøre det riktig første gangen, så slipper du tøys og tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå