Anathema Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Idet du danser rundt i den gjørmedammen du kaller din egen eksistens, stopp og tenk litt på hvordan du eksponerer deg selv for omverdenen i måten du bevisst fordummer dine egne utsagn og videre bare bekrefter de minste mistanker om at du innehar kun et minimum av intelligens i måten du verbalt uttrykker deg på. 8327011[/snapback] Haha, hadde jeg slengt den til brutter ville han neppe forstått at jeg fornærmet ham. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Idet du danser rundt i den gjørmedammen du kaller din egen eksistens, stopp og tenk litt på hvordan du eksponerer deg selv for omverdenen i måten du bevisst fordummer dine egne utsagn og videre bare bekrefter de minste mistanker om at du innehar kun et minimum av intelligens i måten du verbalt uttrykker deg på. 8327011[/snapback] Haha, hadde jeg slengt den til brutter ville han neppe forstått at jeg fornærmet ham. 8327109[/snapback] Hvem kommer med noe sånt noe hvis man vil fornærme noen en idiot? Skal man slenge dritt til idioter så må man ned på demmes nivå for at de skal forstå deg.. Men da eier de deg bare i erfaring. Hadde noen kommet med noe sånn til meg hadde jeg bare nikka til dem eller slått dem i nese før dem hadde blitt ferdig Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hadde noen kommet med noe sånn til meg hadde jeg bare nikka til dem eller slått dem i nese før dem hadde blitt ferdig 8327178[/snapback] Try me. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hadde noen kommet med noe sånn til meg hadde jeg bare nikka til dem eller slått dem i nese før dem hadde blitt ferdig 8327178[/snapback] Try me. 8327367[/snapback] Tøffen. Trur du virkelig du hatte fått sagt alt det der før du hadde fått deg en på tryne? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Tøffen. Trur du virkelig du hatte fått sagt alt det der før du hadde fått deg en på tryne? 8327375[/snapback] Det har blitt gjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg slo opp på ordet "Taper" i ordboka. Der var det et bilde av deg... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg slo opp på ordet "Taper" i ordboka. Der var det et bilde av deg... 8327643[/snapback] Wow, for et argument. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg slo opp på ordet "Taper" i ordboka. Der var det et bilde av deg... 8327643[/snapback] Wow, for et argument. 8327647[/snapback] Glemt hva tråden handler om? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Wow, for et argument. 8327647[/snapback] var mer ett forslag til trådstarter enn et argument rettet mot deg da men om du føler at det stemmer så Endret 7. april 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Wow, for et argument. 8327647[/snapback] var mer ett forslag til trådstarter enn et argument rettet mot deg da men om du føler at det stemmer så 8327654[/snapback] Haha. Sant det. Sorry. Feilkoblet litt siden det kom rett under mitt innlegg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Du er så latterlig stygg. Marley. =D Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Her finner du vel det du måtte trenge ? http://home.online.no/~wacked/OnD/flipp/banne.htm Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Marley. =D 8327833[/snapback] Uansett hvor mye du benekter det, så vet jeg at du er glad i meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Idet du danser rundt i den gjørmedammen du kaller din egen eksistens, stopp og tenk litt på hvordan du eksponerer deg selv for omverdenen i måten du bevisst fordummer dine egne utsagn og videre bare bekrefter de minste mistanker om at du innehar kun et minimum av intelligens i måten du verbalt uttrykker deg på. 8327011[/snapback] Genial! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Moren din er mann og faren din skulle ønske han var det. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Moren din er mann og faren din skulle ønske han var det. 8344489[/snapback] Du så ikke på forrige side nei...? Lenke til kommentar
Phallus_Impudicus Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvis ignoranse var et handicap ville du fått full pensjon. Hva skal du gjøre med ansiktet når bavianen ringer og vil ha rompa tilbake? Hva er den minste muskelen i en sau's rompe? Tilsynelatende pikken din. Fort deg og dø så jeg kan pisse på din grav. Aldri stol på en skallet mann. Hvis hans hode ligner på din rompe så vet du at han er full av dritt. Faktisk, hvis du sugde mer kunne du innhalere din egen pikk. Sist jeg hadde et kyss som det var når jeg prøvde å få gullfisken min tilbake til livet. I årevis har jeg debattert forskjellen mellom deg og en bøtte med dritt - nå vet jeg at det bare er bøtten... Hvis ignoranse var lykksalig så ville hele ditt liv være en evig orgasme. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er så dum at du skylder IQ! Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Du er så feit at alle forholdene dine er langdistanseforhold Du er så feit at du kunne kick-startet en romferge Du er så stygg at til og med blinde folk viker unna deg Du er så feit at om du tar på deg gule klær begynner barna å vifte med busskortene Edit: kom på en til: Du er så stygg at du må gjemme deg under jaktsesongen Endret 10. april 2007 av jeditimi Lenke til kommentar
Namek Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du er et uhell av en sprukken kondom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå