Gå til innhold

Forslag til driftssikkert laptop-merke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som känner till ett märke på laptops (ikke Acer eller HP) som är bra? Ska ha en som fungerar o inte behøver service efter noen uker/månader.

ThinkPads (tidligere IBM, nå Lenovo) har et rykte på seg å være veldig driftssikre. De er dyre ift. konkurrentene, men skal være ordentlig laget (jeg var litt uheldig med min, men jeg kan bare anbefale onsite service til IBM. Den er uslåelig. Til tross for reparasjonen som måtte til (inverteren skulle byttes ut), vil jeg fremdeles anbefale thinkpads, og jeg ville ha kjøpt meg en, hadde jeg ikke hatt en bærbar i dag). Ifølge den C't #6 fra 2007, er det soleklart Thinkpad sine kunder som er mest fornøyd med laptopene sine. Bare husk på at thinkpads er på ingen måte laptoper for spill (de tar heller sikte på "business"-brukere).

Det finnes også bærbare som er laget for å tåle litt mer enn vanlig. Fx. panasonic sin toughbook serie.

Endret av zotbar1234
Lenke til kommentar
Noen som känner till ett märke på laptops (ikke Acer eller HP) som är bra? Ska ha en som fungerar o inte behøver service efter noen uker/månader.

8321496[/snapback]

Du finner ikke noen som kan gi deg en 100% garanti på at den ikke vil trenge service.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med Fujitsu Siemens..har hatt 2 stykker og kan ikke klage på noe.

Eneste som var litt minus med den første jeg hadde var at den ble litt varm men det var en p4 3,2ghz cpu i den og de har lett for og bli varme ettersom jeg forstår..

Nå har jeg en xi1526 og den duger i massevis.Det er intel core2duo,256mb skjermkort,1gb ram,240gb hdd,17" skjerm,bluetooth +++

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...