quarkey Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Når jeg spiller for eks Bf1942, ut, qw, q3 skurrer lyden av og til i starten. Jeg må ut i windows og fyre på en mp3 og deretter inn i spillet igjen. Ganske plagsomt når man skal spille match els. Og spille av mp3 går helt fint. 0 problemer. Jeg har xp & sblaster pci 512. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Control Panel=>Sounds and audio devices=>Advanced(nederste)=>Performance (skillearket)=> Dra "Hardware Acceleration" ned til 0 ...eller... Kjøp nytt lydkort slik som meg.... (fordi det er kjipt å måtte dra den opp og ned for hver gang du skal spille bf1942 eller spille musikk)... Audigy 2 ! Edit: har du forresten lagt inn siste version (1.2patchen)? Skal ha blitt gjort en del forbedringer mht lyden der. (skal sies at det hjalp ikke for meg da...) [ Denne Melding var redigert av: Straydog på 2002-12-17 01:00 ] Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 huff, det er så gammalt kort så jeg trur jeg får ønske meg et nytt et til jul. Takk for hjelpa uansett. :smile: Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Les her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=59998&forum=79 Kanskje de fungerer bedre en creatives drivere. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg skal ta en titt. Men jeg tror nok jeg får meg et nytt lydkort. uansett, windows bruker jeg bare til spill en gang i blant ellers er det linux for alle penga uansett, takk for raske svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå