shy86 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hei.. jeg har en opel astra bertone.. me 1.8 motor .. det er 125hk i den.. men kunne tenkt meg litt mer power i den.. så er det noen tips til hva jeg kan gjøre for å skaffe meg mer effekt til minst mulig kostnad?? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hei.. jeg har en opel astra bertone.. me 1.8 motor .. det er 125hk i den.. men kunne tenkt meg litt mer power i den.. så er det noen tips til hva jeg kan gjøre for å skaffe meg mer effekt til minst mulig kostnad?? 8324189[/snapback] Fri eksos og trimfilter hjelper jo på litt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 chip, effektpotte,noz og powerfilter.. Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 N/A - natural aspirated: Nytt luftfiltersett, ny eksos m/grenrør, chip (bortkastet), sportscat.. Turbokonvertering (dyyyyrt) Regn med iallefall 20k for noe bra og holdbart, i tilleg til at bilen din må på rulle for å mappe skikkelig Kompressorkonvertering? Vet ikke om det er en mulighet, men regn med mye penger, for lite effekt. Regg deg på div bilforum, og begynn å søk etter andre i samme situasjon, og se hva de har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå