Laffe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 som sagt.. hvilken mangaserie burde det væt laget film om. Da mener jeg ekte, ikke sånn animasjon. me: Bleach.. hvor tøft hadde ikke det vært(nå mangen var ferdig), men det hadde kanskje vært litt vanskelig å gjennomført det? det ville hvertfall kosta flesk.. hva mener du og hvilken mangaserie ville du sett på film? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Kanskje Mahou Sensei Negima, uten all echien selvfølgelig Ville blitt noe lignende som Harry Potter, bare mer interresant etter min smak. Man må vri seg for å foreslå noe her ass, man vil liksom ikke at serien (hvilken som helst) skal bli ødelagt av en menigsløs dårlig film. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Monster er vel den det hadde vært lettest og lage film av, og det hadde nok blitt bra:) (selv om det er lenge siden jeg så monster og husker ikke alt ) Bleach hadde vært konge hvis de hadde lagd den på samme måte som 300. får gåsehud av å tenke på det ><) Lenke til kommentar
Puchu Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 SKIP BEAT! *kremt* yeah, den burde det definitivt vært laget film av. og Beck også. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå