Buggene Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja hvordan kan jeg få "startpanel" alså slik at jeg kan se klokken og hva som er i tray. Jeg klarte å slette den da jeg trodde jeg slettet en "dock". Takker for svar på forhånd:) Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Er det gnome? Logg ut, logg inn i en failsafe-terminal: rm -r .gnome* .gconf* Er det ubuntu? Hvis du ikke får tilbake panelet når du logger inn i grafisk gnome igjen nå, kan du logge inn i failsafe igjen og kjøre: rm -r .gnome* .gconf* sudo aptitude install gnome-desktop logg ut: exit logg inn igjen i en grafisk gnome-sesjon... Endret 7. april 2007 av HavarN Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Eller hvis du har ett panel nede å kan du høyreklikke på det å velge legg til nytt panel. Da må du legge til alle applets på nytt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Eller ein kan køyre gnome-panel frå ein terminal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå