Gjest Guest Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg tror jeg trenger en graviditetstest fort. Og så vet jeg ikke når det er oppe? Pleier apotekene å være oppe til mandag? Vet ikke om jeg har postet riktig plass, men prøver. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Tror de har åpent i mårå. Stenger vell rundt 1, men jeg er langt ifra sikker... Ellers må du nokk vente til tirsdag. Endret 7. april 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) I morgen (lørdag) er de garantert åpen, men vær tidlig ute. Vanlige butikker stenger vel i 3-4-tiden på større steder. Endret 7. april 2007 av Loomy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Døgnåpne apotek har vel åpent på helligdager også. Skjønner ikke hvorfor det haster sånn med å få tak i en graviditetstest, dog. Er du gravid så er du gravid. Ingenting du får gjort med det i påsken uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå