Erren Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hey. Har funnet ut at jeg ikke kler å ha naken hals, derfor tenkte jeg å begynne med tørkler rundt halsen(vet at jeg kler dette), men trenger å få kjøpt noen kule. Orker ikke lage så mange selv, og dessuten er kjøpetørkler mye bedre enn dem jeg greier å lage. Er spesielt interessert i grønne! Kan også ha grå og svarte, men må ha minst ett kult grønt et, gjerne med svarte detaljer(eller motsatt). Om de har motiver må de ikke være teite eller 'feminine', og jeg vil ikke ha frynser eller noe sånt, annet enn en kant. Særlig små skal de ikke være, men det skal være tørkler, ikke sjal. Noen som veit steder man får kjøpt sånne? PS: Nei, jeg skal ikke ha Palestina-skjerf, om noen trodde det. Tips om butikker i Oslo taes imot, men nettbutikker funker greit, så lenge det ikke er veldig dyr og lang frakt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) På Formatshop.no har de en pakke med tre tørkler fra Volcom til 199,- men vet ikke om det er akkurat det du leter etter Endret 7. april 2007 av FredericC Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 De var jo litt fete, bortsett fra at det øverste ser litt ut som et palestinaskjerf på avstand. Direkte link inni butikken? Jeg finner ikke frem. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Cubus har mange tørkler nå, både lysegrønn og mørkegrønn Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det virker som butikken ikke har dem lenger. Men om du søker på "Volcom Bandane" ser du at de har dem inne. Men lykke til med å finne dem, eller noen andre Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det virker som butikken ikke har dem lenger. Men om du søker på "Volcom Bandane" ser du at de har dem inne. Men lykke til med å finne dem, eller noen andre 8359611[/snapback] Bandane? Er ikke hårbånd jeg er ute etter, altså. Sikker på at det er halstørkler? *søke* Og moone: Takk, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 mhh...glitter har sikkert noe jeg har noen skjerf på glitter, men vet ikke helt om det er din stil elns xD Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Bandana er halstørkle. Det riktige ordet er bandana. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kjøp en multipack av paisley bandanas på ebay elns, får 20+ farger til en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 På rock pop butikken på Strømmen Storsenter har dem mange tørkler til å ha rundt halsen. De har mange ulike farger og motiver som man kan velge mellom, og de finnes i to størrelser. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det kalles bandana og er stjåle fra ski/snowboardere Lenke til kommentar
Chao Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det kalles bandana og er stjåle fra ski/snowboardere 9071693[/snapback] Nei det er stjålet fra cowboyer og samer Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Arkaden har vel en del slike, på whats up for eksempel. Eller i den butikken som ligger rett ved siden av omtrent, husker ikke hva den heter Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen som vet hvor helt hvite/helt svarte kan kjøpes i Stavanger? Dvs. ingen mønstre el. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet om kule med mønster ol. i Trondheim? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kjøp en multipack av paisley bandanas på ebay elns, får 20+ farger til en slikk og ingenting. 9070468[/snapback] Tidenes tips fra forumet her . Jeg bruker sjelden tørkle, men fant en 12-pack til 16 bux.. Kan jo bli nyttig en dag Takk! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tenkte å kjøpe en slik pakke fra ebay, men må være over 18. Er dette viktig eller går det fint å lyge på seg 1 år? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tenkte å kjøpe en slik pakke fra ebay, men må være over 18. Er dette viktig eller går det fint å lyge på seg 1 år? 9223256[/snapback] Tviler på at noen bryr seg så lenge du betaler for deg til riktig tid og slikt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Tenkte å kjøpe en slik pakke fra ebay, men må være over 18. Er dette viktig eller går det fint å lyge på seg 1 år? 9223256[/snapback] Så lenge du har tilgang til et ordentlig visakort, altså ikke elektron, så burde det gå helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå