kilik Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Semi-offisielle Three Speech med nyheter om kommende PS3-spill: - Killzone, Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Lair og Warhawk slippes til PS3 i september. Sistnevnte er kun nedlasting. - BioShock kommer til PS3. EDIT: Avkreftet av 2K Games selv. - Mulig MGS4 ikke kommer før 2008. - Afrika: "will partly involve getting you to operate as a wildlife photographer." - HD-versjon av WipeOut Fusion til PS3. - Singstar PS3 i sommer. Jeg antar at det er europeiske datoer det er snakk om siden det er Sony Europe som står bak siden. Endret 10. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Bioshock til ps3?! Killzone, Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Lair og Warhawk slippes til PS3 i september. ?! Faen! Nå må jeg spare.... Detta var nesten bare gode nyheter! Litt kjipt med MGS4 da.. EDIT: Etter å faktisk å ha sjekket kilden ( ) så må jeg stille meg litt tvilende til greia med bioshock og all annen info der Var mye spekulasjon der da! Endret 7. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Ja, men det er ikke en hvilken som helst bloggside med rykter. De er sponset av Sony Europe. EDIT: Ser ut som de gikk på en flau bommert der. BioShock is exclusive to Xbox360 and PC Games for Windows." Tvilsomt at de slipper 5 toppspill i samme måned også. Er vel heller mer sannsynlig at de sprer titlene utover månedene juli-november. Endret 7. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Ja, var det jeg fryktet... Men jeg levde i håpet i noen minutter da ihvertfall! Endret 7. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Høres interessant ut. Angående Bioshock til PS3; Selv om dette er avkreftet av 2K foreløpig, så kan det likevel være noe i dette stadige ryktet. Det er blitt ganske vanlig at spillstudioer først sier at spill bare skal komme til de og de plattformene, og så senere blir de annonsert for andre plattformer likevel. Legg merke til at vi ikke har sett så mange detaljer om hvordan forholdet er mellom 2K Games og Microsoft. Det er ikke så sikkert at Microsoft har betalt noe som helst for å få spillet ekslusivt til X360 og PC, det kan være så enkelt som at 2K i første omgang har sagt til Microsoft at de skal få Bioshock som ekslusiv tittel, uten at det faktisk foreligger noen kontrakt på dette. I tillegg skal det sies Bioshock først var ment å komme til PS3, før selskapet gikk over til X360/PC. Så det er jo mulig at de fortsatte å lage en PS3 versjon i det skjulte. Kanskje de slipper Bioshock til X360 of PC først, og så til PS3 seks måneder senere. Men alt dette er kun spekulasjoner selvsagt. Noen av de spillene som skal komme i September vil nok bli utsatt, kanskje alle egentlig. Men hvis de klarer å få ut disse spillene i løpet av året, og spillene viser seg å være bra og får gode karakterer i spillpressen, og gjerne noen anbefalinger og priser også, så vil nok disse øke årets salg av PS3 en god del. Singstar til PS3 vil nok også bli en god salgsfaktor. MGS4 tror jeg så gjerne kommer i 2008. Dette er egentlig helt som forventet. Endret 7. april 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Håper i hvertfall at Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Killzone 2 og Heavenly Sword kommer i september!! Hva skal vi med desember og jul? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lair var vel bekreftet og komme i juli... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 3.kvartal er eneste som er sagt offisielt med tanke på Europa. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Sony Europe sier nå at Killzone-datoen er feil, men sier ikke noe på datoene til de andre spillene, så foreløpig får man anta at de dukker opp i september. Eurogamer Endret 10. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Blir en siiinsyk høst for PS3 ja, og blir spennende å se hvordan HOME knytter hele sulamitten i hop. Som fanatisk MGS fan, håper jeg de perfeksjonerer Guns of the Patriots, før de slipper det. Men med tanke på Hideo Kojima's måte å gjøre ting på, så vil det nok ikke være noen fare for at det blir sluppet for tidlig. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Alle PS3 eiere har en deilig høst foran seg:) Ser veldig fram til Heavenly Sword, Lair og særlig Socom4 (som vistnok skal vises i år..E3 07). Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Angående Bioshock - like greit at de dropper det i første omgang i stedet for å lage en dårlig port slik som har skjedd med en del andre 360 titler. Og hvis det dukker opp, så er det bedre at det kommer sent - men godt! Ellers - håper det er litt igjen av feriepengene da utover høsten. Blir kanskje en PS3 da før jul - virker som det blir først da de virkelig spennende titlene begynner å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå